
„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” - to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu "Wirtualnego Świata Motyli", w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.

MISS TRIUMPH to nowy segment z oferty firmy Triumph, skierowany do młodych, świadomych własnego wyglądu i zainteresowanych modą kobiet w wieku 20-30 lat. Wszystkie elementy, dostępne w tej atrakcyjnej cenowo linii odpowiadają bezkompromisowym wymaganiom firmy Triumph w zakresie form, wysokiej jakości materiałów, wykonania oraz sposobów prezentacji.

Sezon wiosenno-letni 2007 obfituje w wiele niespodzianek. Z jednej strony nastąpiło uspokojenie form i proporcji, z drugiej zaś moda eksploduje kolorami, wzorami, nadrukami. Dominuje praktyczność i kobiecość. Firma Maskarada zaprasza do zapoznania się z obowiązującymi w tym sezonie trendami.

Patchwork zagościł na wybiegach. Doskonały haft, aplikacje i kolaż wypełniły wiosenno-letnie kolekcje domów mody Chloe, Marca Jacobsa i Louisa Vuitton, który uczynił z patchworku, motyw przewodni kolekcji.

W tym sezonie firma proponuje kolory ciepłe, czyste i jasne. Złoto, beż i biel, to kolory przewodnie, występują solo, jak i w połączeniu z czernią. Uzupełnieniem tej palety barw będzie ognista czerwień, obowiązkowo w jedwabnej satynie. Takie połączenie kolorystycznie delikatnie zaznacza osobowość, ale i podkreśla temperament.

Lato 2007 sięga po kolory, tkaniny, wzory, linie - i słowa - kojarzące się z lekkością, finezją, wdziękiem, świeżością, dynamizmem. Wśród kolorów bohaterką sezonu jest biel, występująca samodzielnie, ale także lekkim muśnięciem rozjaśniająca, pobielająca beże, szarości, błękity.

Fabulous Curves to nowa propozycja Triumph International, która przeistoczy użytkowniczkę tej bielizny w Królową Nocy. Dyskretne hafty, wysoka jakość, wreszcie innowacyjne materiały zapewniają pożądany efekt i perfekcyjne dopasowanie. Kolekcja Faboluos Curves to idealna propozycja dla tych pań, które pragną podkreślić swoje ponętne kształty.

Najistotniejszym szczegółem przykuwającym wzrok w tym sezonie jest pasek; jego linia, styl i barwa jako integralna część zegarka musi doskonale pasować zarówno do koperty zegarka jak i całego ubioru W tym sezonie modne będą dodatkowo stonowane, bądź przygaszone barwy. Zgodnie z najnowszymi trendami Lorus wprowadza na rynek nową kolekcję zegarków, przeznaczonych dla eleganckich kobiet z wyobraźnią, które cenią sobie modne akcesoria.

Markowa metka, pełny portfel i zaoszczędzony czas, który możesz przeznaczyć na wizytę u kosmetyczki. Takie są skutki wizyty w wirtualnym outlecie. Pierwszą taką możliwość w Polsce stworzył Vabbi Factory Outlet.

Dzisiejsza młodzież nie przejmuje się szybkimi zmianami w modzie i z ogromną łatwością miesza różne style. Zwężające się ku dołowi „marchewki” czy smukłe sylwetki, długości mini czy maksi, ciemne barwy czy mocno wypłowiały na słońcu dżins – szeroka gama krojów i wykończeń w kolekcji wiosna – lato 2007 Levi's® jest odpowiedzią tej wiodącej marki w sektorze denim na obowiązujący w modzie eklektyzm.

Zwiewna i elegancka, skrojona z najlepszych materiałów, nowa kolekcja firmy Aryton zachwyci nawet najbardziej wymagające klientki. Najnowsza kolekcja na sezon wiosna lato 2007 została podzielona na trzy trendy, reprezentujące trzy odmienne style ubioru.

Dwie propozycje Lacoste to prostota koncepcja odmierzania czasu. Zegarki zostały wykonane z trwałej stali szlachetnej, a komfort ich użytkowania zapewniono funkcjonalnymi silikonowymi paskami, które są odporne na uszkodzenia, odbarwienia i zachowują swoją wodoszczelność do 3 ATM.

W styczniu 2007 r. w Galerii Mokotów w Warszawie, został otwarty, pierwszy w Polsce, butik firmowy francuskiej marki LONGCHAMP. Kultowe i najbardziej znane torebki Longchamp pochodzą z kolekcji „Le Pliage”, wykonanej z nylonu i skóry.

Zastanawiasz się, jakie akcesoria podkreślą karnawałowy charakter twojej małej czarnej? Oto podpowiedzi firmy Maskarada, na to jak dobrać akcesoria na tegoroczne, karnawałowe szaleństwo.

Współczesni projektanci mody mają trudne zadanie - jak pogodzić brak czasu klientek i ich wymóg bycia kimś wyjątkowym, ubranym w stroje jakich nie ma nikt inny. Najlepszym rozwiązaniem byłoby szycie na miarę. Eclipse zmierza ku temu.

Nostalgia za minionymi latami - głównie kolorowymi latami 50., 60. i 70. Widać to w nowych propozycjach H&M na wiosne i lato, gdzie dominują czyste, wyrafinowane linie, elegancja i wzory poprzednich lat. Nie jest to jednak czysta kopia minionej mody, ale jedynie inspiracja - w kolorach, kształtach i motywach oraz materiałach. Wracamy do dobrego krawiectwa - gdzie liczy się krój i szycie.

Denim - materia jakby stara wydaje się, że wszystko z niej już uszyto…Jednak pozory mylą. Stary dżins okazuje się wiecznie młody. W nadchodzącym sezonie wykorzystuje techniki dotychczas zarezerwowane dla „prawdziwego krawiectwa” – takiego „szytego na miarę”. W nowej kolekcji X-line na sezon Wiosna/Lato 2007 pojawiają się niespotykane w świecie denimiu rozwiązania jak fastrygi, zaszewki, lamówki, zakładki i inne tradycyjne techniki kroju.

Wełniane swetry, żakiety i szale mają za zadanie miekko otulać w zimowe dni. Są w tej kolekcji niezastąpione, tak jak długie klasyczne trencze, puchowe kurtki. Ale zawsze muszą podkreślać kobiecą figurę. Do tego szerokie fantazyjne spodnice, chętnie z kolorową i misternie wykonaną aplikacją. Wszystko podkreślone paskiem w talii.

Czarny powraca – tajemniczy, prowokujący i elegancki, jak zawsze. Guess Watches zawładnął magią najmodniejszego koloru sezonu czyniąc z niego wyróżnik zegarka Diva.

Hobo to postać obecna w USA pomiędzy Wielkim Kryzysem a II Wojną Światową. Byli legendą i choć wykreowała ich bieda stali się symbolem wolności i niezależności. Przemierzali USA wzdłuż i wszerz głównie towarowymi pociągami. Pracowali dorywczo, żyjąc z dnia na dzień, nigdzie na zagrzewając długo miejsca. Wszystko, co posiadali mieli na sobie, a więc musiało to być solidne i trwałe. Musiało wytrzymać ryzykowne skoki do i z pociągu, słońce, kurz, deszcze, pranie w rzece i spanie w ubraniu.