
Markowa metka, pełny portfel i zaoszczędzony czas, który możesz przeznaczyć na wizytę u kosmetyczki. Takie są skutki wizyty w wirtualnym outlecie. Pierwszą taką możliwość w Polsce stworzył Vabbi Factory Outlet.

Dzisiejsza młodzież nie przejmuje się szybkimi zmianami w modzie i z ogromną łatwością miesza różne style. Zwężające się ku dołowi „marchewki” czy smukłe sylwetki, długości mini czy maksi, ciemne barwy czy mocno wypłowiały na słońcu dżins – szeroka gama krojów i wykończeń w kolekcji wiosna – lato 2007 Levi's® jest odpowiedzią tej wiodącej marki w sektorze denim na obowiązujący w modzie eklektyzm.

Zwiewna i elegancka, skrojona z najlepszych materiałów, nowa kolekcja firmy Aryton zachwyci nawet najbardziej wymagające klientki. Najnowsza kolekcja na sezon wiosna lato 2007 została podzielona na trzy trendy, reprezentujące trzy odmienne style ubioru.

Dwie propozycje Lacoste to prostota koncepcja odmierzania czasu. Zegarki zostały wykonane z trwałej stali szlachetnej, a komfort ich użytkowania zapewniono funkcjonalnymi silikonowymi paskami, które są odporne na uszkodzenia, odbarwienia i zachowują swoją wodoszczelność do 3 ATM.

W styczniu 2007 r. w Galerii Mokotów w Warszawie, został otwarty, pierwszy w Polsce, butik firmowy francuskiej marki LONGCHAMP. Kultowe i najbardziej znane torebki Longchamp pochodzą z kolekcji „Le Pliage”, wykonanej z nylonu i skóry.

Zastanawiasz się, jakie akcesoria podkreślą karnawałowy charakter twojej małej czarnej? Oto podpowiedzi firmy Maskarada, na to jak dobrać akcesoria na tegoroczne, karnawałowe szaleństwo.

Współczesni projektanci mody mają trudne zadanie - jak pogodzić brak czasu klientek i ich wymóg bycia kimś wyjątkowym, ubranym w stroje jakich nie ma nikt inny. Najlepszym rozwiązaniem byłoby szycie na miarę. Eclipse zmierza ku temu.

Nostalgia za minionymi latami - głównie kolorowymi latami 50., 60. i 70. Widać to w nowych propozycjach H&M na wiosne i lato, gdzie dominują czyste, wyrafinowane linie, elegancja i wzory poprzednich lat. Nie jest to jednak czysta kopia minionej mody, ale jedynie inspiracja - w kolorach, kształtach i motywach oraz materiałach. Wracamy do dobrego krawiectwa - gdzie liczy się krój i szycie.

Denim - materia jakby stara wydaje się, że wszystko z niej już uszyto…Jednak pozory mylą. Stary dżins okazuje się wiecznie młody. W nadchodzącym sezonie wykorzystuje techniki dotychczas zarezerwowane dla „prawdziwego krawiectwa” – takiego „szytego na miarę”. W nowej kolekcji X-line na sezon Wiosna/Lato 2007 pojawiają się niespotykane w świecie denimiu rozwiązania jak fastrygi, zaszewki, lamówki, zakładki i inne tradycyjne techniki kroju.

Wełniane swetry, żakiety i szale mają za zadanie miekko otulać w zimowe dni. Są w tej kolekcji niezastąpione, tak jak długie klasyczne trencze, puchowe kurtki. Ale zawsze muszą podkreślać kobiecą figurę. Do tego szerokie fantazyjne spodnice, chętnie z kolorową i misternie wykonaną aplikacją. Wszystko podkreślone paskiem w talii.

Czarny powraca – tajemniczy, prowokujący i elegancki, jak zawsze. Guess Watches zawładnął magią najmodniejszego koloru sezonu czyniąc z niego wyróżnik zegarka Diva.

Hobo to postać obecna w USA pomiędzy Wielkim Kryzysem a II Wojną Światową. Byli legendą i choć wykreowała ich bieda stali się symbolem wolności i niezależności. Przemierzali USA wzdłuż i wszerz głównie towarowymi pociągami. Pracowali dorywczo, żyjąc z dnia na dzień, nigdzie na zagrzewając długo miejsca. Wszystko, co posiadali mieli na sobie, a więc musiało to być solidne i trwałe. Musiało wytrzymać ryzykowne skoki do i z pociągu, słońce, kurz, deszcze, pranie w rzece i spanie w ubraniu.

Tworzyć kolekcje – rzecz pracochłonna, tworzyć recenzje z pokazów mody – rzecz przyjemna. Bracia bliźniacy Dean i Dan Caten, podczas mediolańskich prezentacji kolekcji udowodnili, że stać ich na poświęcenia i ciężką pracę. Pieczołowicie przygotowywana kolekcja, która powstawała w przeciągu zaledwie dwóch miesięcy została okrzyknięta przez krytyków jedną z najlepszych w sezonie wiosenno – letnim na zbliżający się 2007 rok.

Wspaniałe, zmysłowe i bardzo oryginalne kreacje wieczorowe to domena tegorocznej kolekcji firmy Aryton. Tafty, satyny - błyszczą i połyskują, podkreślając wieczorowy charakter wytwornej kolekcji. Stroje łączy przede wszystkim kobiecość a także staranność wykonania. Wyrafinowane wzory, błyszczące szczegóły, noszą piętno wyjątkowego spojrzenia na modę stylistów firmy Aryton.

Rosnąca w błyskawicznym tempie popularność butów CAPRICE, to – obok nietuzinkowego, modnego i eleganckiego wzornictwa – w znacznej mierze zasługa komfortu jaki oferuje użytkownikowi obuwie tej marki. Decyduje o tym system „walking on air”, określany już coraz częściej jako „klimatyzacja dla stóp”.

Kolekcja Roberta Cavalli - guru włoskiej mody, okazała się kolejnym wielkim sukcesem. Zaprezentowane kreacje (wiosna-lato 2006) jak i barwne suknie wieczorowe przyciągały uwagę zebranych gości.

W jesienno-zimowym sezonie 2006/07 dominuje kobiecość, jednak nie przesłodzona tylko zmysłoma, doprawiona mocniejszymi detalami. Moda czerpie inspirację z lat 60, 70, 80, ale w nowoczesnej formie. Króluje więc i styl oficerski ze wszystkimi detalami i styl rock z leginsami, gorsetami i obszernymi swetrami. Nastąpił również powrót angielskiego szyku, szlachetnych detali, szkockiej kraty.

Miss Candy to nowa seria z kolekcji Fashion Style. Słodkie jak cukierek detale, widoczne na biustonoszu, koszulce i majtkach typu mini i stringi w najmodniejszych kolorach jesieni sprawią, że łakomczuchy powinny mieć się na baczności! Zakochać się pierwszy raz, to coś pięknego! Ten niecodzienny nastrój towarzyszy kobiecie we wszystkim co robi, co czuje i czego pragnie.

Odpowiednio dobrany dodatek urozmaica ubiór, dodaje szyku i elegancji. Paski podkreślają talię, korale dodają blasku a torebki uwydatniają kobiecość stroju. Ubiór bez dodatków staje się szablonowy, pozbawiony wyrazu, nie wyróżnia się w tłumie podobnych do siebie wzorów. Dlatego firma Aryton, obok stylowych ubrań wprowadziła do sprzedaży także liczne dodatki.

Najnowsza kolekcja marki DEEP to mix różnych stylów i zjawisk w segmencie mody casual i streetwear. Kolekcja powstała w oparciu o wiedzę i obserwację rynku i ulic największych stolic europejskich. Projekty nawiązują do różnorodnej tematyki począwszy od typografii inspirowanej malarstwem niderlandzkim, przez rockowe retrospekcje, wielobarwność i różnorodność współczesnych, europejskich metropolii, subkulturę motocyklową, po symbolikę i motywy brytyjskie, klimaty Alaski, czy westernowe nawiązania.