
Słoń Torbalski prezentuje zupełnie nową, inspirowaną sztuką Wschodu kolekcję. Małe torebki MIU to lekkość i precyzja formy. Bogactwo nasyconych kolorów, faktur i deseni ujęto w harmonijne kształty, łącząc fantazję z subtelną elegancją.

Oryginalna, świeża pełna kolorów i barw, taka jest właśnie najnowsza kolekcja na sezon wiosna – lato, firmy Bata. Ciepłe kolory takie jak ognista czerwień, mieszają się z chłodnymi barwami typu biel i błękit. Szeroka paleta barw i fasonów sprawia, że kolekcja jest dostosowana do wymagań każdego klienta.

Dobrali się doskonale: w H&M gorącym tematem tego lata jest Australia. Wiodące trendy to sportowo-plażowa atmosfera i dyskotekowy szyk. Czy można więc wyobrazić sobie lepszy symbol tej mieszanki, niż urodzona w Melbourne księżniczka popu, Kylie Minogue? Kylie zainspirowała stroje plażowe zaprojektowane przez H&M. Jest także modelką prezentującą kolekcję, która pojawi się we wszystkich sklepach H&M z działami kobiecymi, w połowie maja.

Nowy zegarek Casio Phys CHF-100 stworzono dla kobiet prowadzących aktywny tryb życia. Specjalistyczne funkcje: monitor pracy serca i licznik spalonych kalorii są bardzo przydatne podczas ćwiczeń aerobowych, np. joggingu i marszu. Zegarek dostępny jest w dwóch modnych kolorach – różu i czerni. Asymetryczna sportowa koperta i pasek,
są delikatne i ergonomiczne, dzięki czemu zegarek dobrze leży na kobiecym nadgarstku. Niska waga sprawia, że jest praktycznie niewyczuwalny na ręku.

Diabeł ubiera się u Prady, a Ty? Załóż szpilki marki Skechers, sukienkę w stylu glamour a do niej złote dodatki. Przejdź ulicą rytmicznie, stukając obcasami w stylu SKECHERSa. Wszystkie spojrzenia skierują się na Ciebie, a Ty poczujesz się jak gwiazda z Manhattanu.

Wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno- letniego marka Lorus przedstawia nowe propozycje zegarków dla młodych kobiet. Nowa linia odwołuje się w swoim designie i kolorystyce do trendów panujących w nadchodzącym gorącym sezonie.

Styliści Aryton stworzyli zachwycającą kolekcję w kolorach granatu złota i bieli. W tym sezonie wyraźnie oddzielili eleganckie stroje biznesowe, od luźniejszych ubrań z kolekcji ST. Tropez, w stylu marynarskim. Skojarzenia z najnowszą kolekcją marki Aryton, są jednoznaczne; sport, wypoczynek, rekreacja wszystko utrzymane w ekskluzywnym stylu.

Najnowsza kolekcja wiosenno – letnia firmy HERA kierowana jest do kobiet aktywnych zawodowo, chcących podkreślić swój indywidualizm i charakter. W kolorystyce nawiązania do klasycznej bieli i czerni z elementami intensywnego amarantu i stonowanych beży. Proste formy, idealne kroje świetnie podkreślają kobiece kształty nadają sylwetce delikatnego choć zdecydowanego wyglądu.

Nowa linia kostiumów kąpielowych firmy LORIN na sezon 2007 zdecydowanie podkreśla zmysłowość kobiecej figury. Cała seria zaprojektowana została tak, aby kobieta w każdym wieku, o każdym typie figury mogła wybrać dla siebie kostium i czuć się w nim dobrze i wyjątkowo zarazem.

Projektanci Guess Watches, zainspirowani spektakularnym zjawiskiem zorzy polarnej, stworzyli nowy model zegarka. Feria barw ułożonych w dekoracyjne wstęgi i barwne łuny pulsuje na tarczy nowego modelu wpleciona pomiędzy cztery charakterystyczne dla marki Guess litery ‘G’.

Ubrania skierowana są do młodych, ambitnych kobiet, ceniących sobie wygodę i elegancję. W kolekcji znajdziemy zarówno klasyczne żakiety i spódnice do pracy jak również weekendowe topy, szorty, czy ciekawe sukienki na letnie imprezy. W kolorystyce przeważają czerwień, fiolet, żółć, marynarskie motywy bieli i granatu oraz charakterystyczne dla stylu safari beże.

Urbanistyczna, współczesna i bezkompromisowa kolekcja LEVI’S® ENGINEERED JEANS® Wiosna-Lato 2007 jest już dostępna w sklepach Levi’s® Store! Nowa generacja LEVI’S® ENGINEERED JEANS® jest kunsztem doskonałej proporcji wzoru i szczegółu. Natura w spotkaniu z Rock’n’Rollem – to podstawowy element charakteryzujący całą kolekcję.

„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” - to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu "Wirtualnego Świata Motyli", w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.

MISS TRIUMPH to nowy segment z oferty firmy Triumph, skierowany do młodych, świadomych własnego wyglądu i zainteresowanych modą kobiet w wieku 20-30 lat. Wszystkie elementy, dostępne w tej atrakcyjnej cenowo linii odpowiadają bezkompromisowym wymaganiom firmy Triumph w zakresie form, wysokiej jakości materiałów, wykonania oraz sposobów prezentacji.

Sezon wiosenno-letni 2007 obfituje w wiele niespodzianek. Z jednej strony nastąpiło uspokojenie form i proporcji, z drugiej zaś moda eksploduje kolorami, wzorami, nadrukami. Dominuje praktyczność i kobiecość. Firma Maskarada zaprasza do zapoznania się z obowiązującymi w tym sezonie trendami.

Patchwork zagościł na wybiegach. Doskonały haft, aplikacje i kolaż wypełniły wiosenno-letnie kolekcje domów mody Chloe, Marca Jacobsa i Louisa Vuitton, który uczynił z patchworku, motyw przewodni kolekcji.

W tym sezonie firma proponuje kolory ciepłe, czyste i jasne. Złoto, beż i biel, to kolory przewodnie, występują solo, jak i w połączeniu z czernią. Uzupełnieniem tej palety barw będzie ognista czerwień, obowiązkowo w jedwabnej satynie. Takie połączenie kolorystycznie delikatnie zaznacza osobowość, ale i podkreśla temperament.

Lato 2007 sięga po kolory, tkaniny, wzory, linie - i słowa - kojarzące się z lekkością, finezją, wdziękiem, świeżością, dynamizmem. Wśród kolorów bohaterką sezonu jest biel, występująca samodzielnie, ale także lekkim muśnięciem rozjaśniająca, pobielająca beże, szarości, błękity.

Fabulous Curves to nowa propozycja Triumph International, która przeistoczy użytkowniczkę tej bielizny w Królową Nocy. Dyskretne hafty, wysoka jakość, wreszcie innowacyjne materiały zapewniają pożądany efekt i perfekcyjne dopasowanie. Kolekcja Faboluos Curves to idealna propozycja dla tych pań, które pragną podkreślić swoje ponętne kształty.

Najistotniejszym szczegółem przykuwającym wzrok w tym sezonie jest pasek; jego linia, styl i barwa jako integralna część zegarka musi doskonale pasować zarówno do koperty zegarka jak i całego ubioru W tym sezonie modne będą dodatkowo stonowane, bądź przygaszone barwy. Zgodnie z najnowszymi trendami Lorus wprowadza na rynek nową kolekcję zegarków, przeznaczonych dla eleganckich kobiet z wyobraźnią, które cenią sobie modne akcesoria.