
Tworzyć kolekcje – rzecz pracochłonna, tworzyć recenzje z pokazów mody – rzecz przyjemna. Bracia bliźniacy Dean i Dan Caten, podczas mediolańskich prezentacji kolekcji udowodnili, że stać ich na poświęcenia i ciężką pracę. Pieczołowicie przygotowywana kolekcja, która powstawała w przeciągu zaledwie dwóch miesięcy została okrzyknięta przez krytyków jedną z najlepszych w sezonie wiosenno – letnim na zbliżający się 2007 rok.

Wspaniałe, zmysłowe i bardzo oryginalne kreacje wieczorowe to domena tegorocznej kolekcji firmy Aryton. Tafty, satyny - błyszczą i połyskują, podkreślając wieczorowy charakter wytwornej kolekcji. Stroje łączy przede wszystkim kobiecość a także staranność wykonania. Wyrafinowane wzory, błyszczące szczegóły, noszą piętno wyjątkowego spojrzenia na modę stylistów firmy Aryton.

Rosnąca w błyskawicznym tempie popularność butów CAPRICE, to – obok nietuzinkowego, modnego i eleganckiego wzornictwa – w znacznej mierze zasługa komfortu jaki oferuje użytkownikowi obuwie tej marki. Decyduje o tym system „walking on air”, określany już coraz częściej jako „klimatyzacja dla stóp”.

Kolekcja Roberta Cavalli - guru włoskiej mody, okazała się kolejnym wielkim sukcesem. Zaprezentowane kreacje (wiosna-lato 2006) jak i barwne suknie wieczorowe przyciągały uwagę zebranych gości.

W jesienno-zimowym sezonie 2006/07 dominuje kobiecość, jednak nie przesłodzona tylko zmysłoma, doprawiona mocniejszymi detalami. Moda czerpie inspirację z lat 60, 70, 80, ale w nowoczesnej formie. Króluje więc i styl oficerski ze wszystkimi detalami i styl rock z leginsami, gorsetami i obszernymi swetrami. Nastąpił również powrót angielskiego szyku, szlachetnych detali, szkockiej kraty.

Miss Candy to nowa seria z kolekcji Fashion Style. Słodkie jak cukierek detale, widoczne na biustonoszu, koszulce i majtkach typu mini i stringi w najmodniejszych kolorach jesieni sprawią, że łakomczuchy powinny mieć się na baczności! Zakochać się pierwszy raz, to coś pięknego! Ten niecodzienny nastrój towarzyszy kobiecie we wszystkim co robi, co czuje i czego pragnie.

Odpowiednio dobrany dodatek urozmaica ubiór, dodaje szyku i elegancji. Paski podkreślają talię, korale dodają blasku a torebki uwydatniają kobiecość stroju. Ubiór bez dodatków staje się szablonowy, pozbawiony wyrazu, nie wyróżnia się w tłumie podobnych do siebie wzorów. Dlatego firma Aryton, obok stylowych ubrań wprowadziła do sprzedaży także liczne dodatki.

Najnowsza kolekcja marki DEEP to mix różnych stylów i zjawisk w segmencie mody casual i streetwear. Kolekcja powstała w oparciu o wiedzę i obserwację rynku i ulic największych stolic europejskich. Projekty nawiązują do różnorodnej tematyki począwszy od typografii inspirowanej malarstwem niderlandzkim, przez rockowe retrospekcje, wielobarwność i różnorodność współczesnych, europejskich metropolii, subkulturę motocyklową, po symbolikę i motywy brytyjskie, klimaty Alaski, czy westernowe nawiązania.

Czerń jest dominującym kolorem w kolekcji, w propozycjach zarówno do biura, na co dzień oraz na wieczór. Różnorodność tkanin sprawia, że czerń nigdy nie jest taka sama, przybiera różne, oryginalne odcienie od połyskliwego antracytu poprzez heban i grafit.

Fani kozaków w tym roku mogą być w pełni usatysfakcjonowani. Modne będą oficerki, kozaki w rustykalnym stylu – z futrzanymi aplikacjami i sznurowane, kowbojki i obuwie w stylu butów do jazdy konnej czy oficerek. Kozaki świetnie skomponują się z kreacjami niemal w każdym stylu.

Marka Levi's® wprowadza właśnie do sprzedaży nową generację spodni. Do ich stworzenia wykorzystano dżins z organicznej bawełny – certyfikowany przez niezależną organizację – oraz guziki z kokosa i niegalwanizowanego metalu. Niechemiczne, naturalne substancje, takie jak prawdziwe indygo, skrobia ziemniaczana, kwiaty mimozy oraz mydło marsylskie, nadają dżinsom niepowtarzalny wygląd.

Jesień i zima to okres, w którym szczególnie cenne jest ciepłe, komfortowe i nieprzepuszczające wilgoć i wiatr ubranie. To również chwila, w której natura mieni się odcieniami czerwieni, pomarańczy i złota, a na górskich stokach pojawia się śnieg zachęcający do szaleństw i przebywania na świeżym powietrzu.

Zatrzymaj ciepło i poczucie komfortu w chłodne zimowe dni…
Marka Clarks na tegoroczną zimę szczególnie poleca swoim klientkom dwa modele Ophelia2 oraz Oopsey2. Wysokie kozaki, które spełnią oczekiwania klientek o różnych gustach i potrzebach.

Alpinus należy do grupy kilkudziesięciu najlepszych marek outdoorowych na świecie, posiadających licencję na GORE-TEX. Produkty z tegorocznej jesienno-zimowej kolekcji, w której wykorzystano tę membranę, wkrótce znajdą się w sklepach.

Kolekcja Wranglera na sezon Jesień/Zima 2006 zaskoczy i podekscytuje niejednego fana tej marki. Nowe fasony, mnóstwo nowatorskich wykończeń składają się na fantastyczny, zużyty, postarzony styl vintage.

Firma Triumph International (Polska) Sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski znanej europejskiej marki bielizny Sloggi. Nowa kolekcja bielizny damskiej, zatytułowana Sloggi Sensation, to bielizna o niewiarygodnej miękkości.

Levi Strauss wprowadza na rynek długo wyczekiwane spodnie Levi’s® RedWire DLX Jeans®. RedWire to zarówno technologiczny przełom, jak też zmiana trendów w modzie. Pierwsze w historii spodnie zintegrowane z technologią iPoda, zostały stworzone przy współpracy z firmą Apple. W Polsce limitowana seria Levi’s® RedWire dostępna będzie w sześciu flagowych Levi’s® Store.

Medytacja. Nastrój spokoju i wytchnienia od codziennej rzeczywistości. Harmonia ze światem przyrody inspiruje jesienną kolekcję Clarks Sports

Wytworna, uwodzicielska, pełna kobiecości i wdzięku, taka właśnie jest najnowsza kolekcja ekskluzywnej polskiej firmy odzieżowej ARYTON. Styliści, przy tworzeniu wspaniałych wzorów, inspirowali się Cecylią Galleriani - kobietą, której wdzięk robił wrażenie na najbardziej wpływowych mężczyznach epoki renesanu.

Propozycje firmy Italian Fashion na jesień / zimę 2006 to połączenie miękkości naturalnych dzianin z fasonami, które doskonale wpisują się w najnowsze trendy w modzie bieliźniarskiej. Istotą nowej kolekcji jest zestawienie piękna z wygodą i swobodą ruchu. Dla Małgorzaty Orzeł Guazzone – stylistki Italian Fashion priorytetem było zaprojektowanie kolekcji, która jest modna i jednocześnie przyjazna ciału.