
Michał Szulc w duecie z marką Destrology stworzyli limitowane T-Shirty z unikalną ilustracją w motywy zwierzęce. Graficzny wzór nawiązujących do bieżących tendencji został przeniesiony na charakterystyczną konstrukcję. Koszulki dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych: optycznej bieli i głębokiej czerni. Znaleźć je można wyłącznie w sklepie internetowym marki SOLD be-sold.com.

Ciężko pogodzić się ze zmianą pory roku tym bardziej, że ta, której czas nastał, raczej nie nastraja optymistycznie. Dlatego też OODJI proponuje swetry, które wniosą w chłodniejszą, ponurą codzienność pozytywną dawkę energii. Norweskie wzory sprawiają, że poczujemy się jak w otoczeniu lodu i norweskich fiordów, są w sam raz do pracy, na uczelnię, czy też luźny weekend. Do wyboru szeroka gama kolorów – od granatów, przez zielenie aż po pastelowe róże czy błękity. Ceny: już od 59,90.

Torebki oraz biżuteria z najnowszej linii Snake Pattern, przygotowanej przez markę Parfois

Chociaż są dostępne na polskim rynku dopiero od niespełna roku, to wśród młodych ludzi ciężko jest znaleźć kogoś, kto by o nich nie słyszał – trampki marki Zipz, prosto z Kalifornii, podbijają serca młodych Polaków.

Sezon sportów zimowych w pełni. Dla fanów białego szaleństwa, marka Sizeer przygotowała wyprzedaż produktów kultowej marki O'Neill - producenta specjalistycznej odzieży sportowej m. in. na deskę oraz narty.

Medicine na sezon SS15 - nowa kolekcja zaprojektowana przez Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka

Projektanci Reseved składają tego lata hołd wyjątkowej modzie lat 70 i 80. Jej kobiecym fasonom, prostym rozwiązaniom, zabawnym zestawieniom. Podczas gdy linie New Romantic i Black & White koncentrują się na eleganckiej i oszczędnej stylistyce pełnej gracji i ponadczasowego szyku, trzecia linia o nazwie Unreal Sunset czerpie z klimatów słonecznego Los Angeles przełomu lat 80 i 90.

Jak co roku, 14 lutego wszystko wyda nam się bardziej … romantyczne. Pary spacerujące ulicami i spoglądające sobie głęboko w oczy, balony oraz bombonierki w kształcie serc i kolor czerwony, widoczny niemal na każdej witrynie sklepowej - jednym słowem: Walentynki. Na tę wyjątkowa okazję, marka bonprix przygotowała szeroką gamę produktów, które idealnie sprawdzą się zarówno jako prezent dla ukochanej kobiety, jak i kreacja na romantyczną kolację we dwoje.

Oferta marki Merrell na sezon wiosna-lato 2015 to damskie modele dostępne w dwóch kolekcjach. W linii Performance Outdoor znalazły się buty przeznaczone na piesze wyprawy w góry, szybkoschnące modele na letnie wędrówki i buty biegowe. Kolekcja Active Lifestyle to modele miejskie, wygodne buty na weekendowe wycieczki oraz sandały.

Oto propozycje trzech stylizacji na karnawał w odsłonach mini, midi oraz maksi.

Różne odcienie niebieskiego od stóp do głów a nawet łączenie kilku odcieni tego koloru w jednym elemencie kolekcji – z dżinsem jako nieodłącznym motywem. O marynistycznej tematyce kolekcji świadczą dżersejowe topy w paski w kolorze ecru i jasnej czerwieni przywodzącej na myśl latarnie morskie oraz inspirowane linami żeglarskimi detale, np. wiązane na węzły nity i zdobienia na dżinsach nawiązujące do lin.

Znany na całym świecie koncern projektanta Tommiego Hilfigera, to istna fabryka amerykańskiego stylu. Poza kultowymi już liniami jeansu i odzieży, tworzy także perfumy, zegarki i biżuterię. Znakiem firmowym marki Tommy Hilfiger są kolory flagi USA : niebieski, biały i czerwony, które stały się symbolem amerykańskiego luzu i przywiązania do minimalistycznego stylu, któremu od lat projektant jest wierny.

Linia Lifestyle z kolekcji wiosna – lato 2015 marki Le Coq Sportif to kwintesencja francuskiej elegancji i sportowego szyku. Inspiracją przy tworzeniu modeli był tenis - elitarny sport, który nadał jednolitego charakteru całej linii. Dzięki temu jest ona dopracowana w najmniejszym calu.

W salonach stacjonarnych oraz sklepie online PARFOIS pojawiła się limitowana linia produktów - Special Collection. Znajdziemy tu efektowną biżuterię oraz kopertówki, które idealnie sprawdzą się w karnawale lub np. jako dodatek do studniówkowej kreacji.

Ich historia sięga średniowiecza, jednak prawdziwą popularność zdobyły dopiero w XVII wieku, stanowiąc ważny element męskiego stroju. Oficerki – bo o nich mowa – zanim stały się eleganckim damskim obuwiem jesienno-zimowym, „przebyły długą drogę”. Dzisiaj ten absolutny must-have tegorocznej zimy odnaleźć można w najnowszej kolekcji kultowej marki CLARKS, która od blisko 200 lat kultywuje tradycje klasycznego brytyjskiego rzemiosła.

Nieustanne poszukiwanie inspiracji i śledzenie najnowszych trendów zaowocowało mini kolekcją firmy Noevision na sezon wiosna- lato 2015. Zaprojektowana przez właścicieli marki kolekcja jest zabawną formą i materiałami. Dzięki zestawieniu lakierowanych, metalicznych i matowych materiałów klasyczne fasony zyskują zupełnie nowy charakter. Fantazyjne wycięcia, nietuzinkowe podeszwy i połyskujące elementy nadają każdej parze charakteru i oryginalności.

Milate to jedna z najbardziej wyróżniających się na rynku młoda polska marka. Od początku konsekwentnie stawia na jakość i prostotę, ale w niebanalnym wydaniu. Milate wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnej kobiety, która ceni sobie funkcjonalność i uniwersalizm, nie tracąc jednocześnie na stylowym wyglądzie.

Kultowa marka Ice Watch przywitała Nowy Rok nową kolekcją Ice-Glam Forest w oryginalnych jesiennych barwach. Ciepłe i modne kolory zestawione ze złotymi elementami nadają zegarkom bardziej modowego niż sportowego charakteru.

Tegoroczna zima jest wyjątkowo łaskawa. Temperatury rzadko spadają poniżej zera co oznacza, że mamy dużo większe możliwości w zabawie modą. Możemy swobodnie łączyć ciepłe zimowe rzeczy z tymi lżejszymi: sukienkami czy spódnicami.

Żadna sylwestrowo-karnawałowa stylizacja nie będzie kompletna bez odpowiednich dodatków. Jeśli szukasz doskonałego dopełnienia swojej karnawałowej stylizacji marka Gatta posiada w swojej ofercie rajstopy, które błyskiem idealnie uzupełnią każdy zestaw.