
PUMA jako marka ściśle kojarząca się ze stylowymi artykułami lifestylowymi, wprowadza innowacyjną linię produktów marki Tretorn w skład której wchodzą: odzież, obuwie oraz cieszące się, od kilku sezonów, ogromną popularnością modne kalosze dedykowane zarówno kobietom jak i mężczyznom.

Jesień nie musi kojarzyć się z szarością. Tego sezonu wystarczy odziać się w najmodniejsze złociste kolory i nie dać się jesiennej chandrze.

Jedną sukienkę firmy Blessus można nosić w trzech odsłonach. A sekret tkwi w zamku.

Do Polski w końcu trafiła firma odzieżowa Gap. Odpowiedzialna jest za istnienie takich marek, jak Mango, River Island, Esprit czy Peacocks.

Tkane futra marki Andrzej Jedynak to coś, co zachwyci niejedną fashionistkę! W propozycjach na sezon jesień-zima 2011/12 znajdziemy zarówno poncza jak i futrzane kamizele.

O wiele więcej niż tylko stylowy detal- męskie skarpetki grają znaczącą rolę w sezonie jesień/zima 2011-12 w męskiej garderobie.

1 października ruszyła jesienna kampania HOUSE „Let’s face it”. Na luzie, z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom.

Kolekcja Jesień/Zima 2011 zaskoczy każdego mężczyznę. A to ze względu na barwy dalece odbiegające od jesiennego klimatu. Niech słońce zagości w Twojej szafie!

Jesienna kolekcja MNG zachwyca różnorodnością casualowych propozycji w chłodnych kolorach czerni, błękitu, czy też bieli.

Największym hitem tegorocznej kolekcji są sukienki z odpinanymi modułami, płaszcze z wełny z domieszką kaszmiru zmieniające się w kurtki lub płaszcze z dopinanymi modułami w formie szalo-kaptura.

Dojrzały mężczyzna, ceniący profesjonalizm, wysoką jakość i ponadczasową klasykę – oto Klient marki Bytom kreowany w najnowszej kampanii jesień - zima 2011/12, będący kontynuacją założeń wizerunkowych z poprzedniego sezonu.

Kolekcje BOLERO zawsze odzwierciedlają aktualne trendy modowe, jednak głównym celem marki jest kreowanie stylu Bolero. Marka oferuje klasyczne, jak i bardziej designerskie modele, które cechuje dobra jakość i ciekawe detale.

Kolekcja jesień – zima 2011/2012 jest pochwałą prostoty i hołdem złożonym współczesnej kobiecości. Triumfuje krawiecki minimalizm i stojąca za nim perfekcja wykonania. Klasyczne formy ubrań przełamują detale, dyskretne i subtelne, ale szalenie istotne i nadające sylwetce charakteru.

Mówi się, że piękno nie ma jednej twarzy, a zaprojektować sukienkę o wielu obliczach
to sztuka. Jednak prawdziwym wyzwaniem dla projektanta jest stworzyć kreację, którą wybrałaby każda bizneswoman na oficjalne spotkanie, wyjście z przyjaciółmi, zakupy i randkę.

Za oknem coraz mniej słońca, a wszechobecny wiatr wprowadza nieład we włosach. To znak, że jesień zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nią nadchodzą nowe trendy. Aby przełamać królujące jesienią na ulicach szarości i beże, warto zainwestować w modną kratę, która powraca w wielkim stylu.

Firma Reebok kojarzy się głównie ze sportowymi trendami. Jednak jesienna kolekcja wprowadza nieco nonszalancji w miejski styl.

Denim zwiastuje modną zmienność, ukazuje inny wymiar stylu. Tej jesieni w RESERVED jeans powraca w najlepszym wydaniu! W nadchodzącym sezonie RESERVED prezentuje wyjątkową, denimową kolekcję.

Najnowsze propozycje polskiej marki odzieżowej Nife są już dostępne niemalże w komplecie.

Kolekcja jesienno-zimowa 2011 Henri Lloyd czerpie inspiracje z żeglarskiego dziedzictwa brytyjskiej marki. Jednocześnie projektanci zadbali, aby była ona jak najbardziej nowoczesna i na miarę klientów XXI wieku.

Kolekcja Levi’s® Water < less™ to ponad 1,3 mln par dżinsów w kolekcji męskiej jak i damskiej. W kobiecej linii Levi’s® Curve ID, gdzie liczy się kształt nie rozmiar, marka wprowadziła 9 nowych modeli Water<less™.