Studencka moda - wybrane

Obszary wstrząsu, siły i elastyczności – zaawansowana technologia Active Air w kolekcji Smart dla mężczyzn. Eleganckie obuwie Active Air posiada trzy obszary: wstrząsu, siły oraz elastyczności.
Nie wszystkie kobiety lubią zniewieściałych mężczyzn, ale większość lubi mężczyzn modnych i poszukujących własnego stylu. Minęły czasy, kiedy biżuteria była „przypisana” jedynie do płci pięknej.
Lorus wprowadza do sprzedaży trzy nowe chronografy. Zegarki mają nietypowy, jak na tego typu modele, prostokątny kształt koperty o lekko wypukłej linii.
Jesienno – zimowa kolekcja marki Digel to propozycja dla mężczyzn oczekujących od mody rozwiązań ciekawych i funkcjonalnych. W ofercie, zgodnie z tym do czego firma przyzwyczaiła nas od lat, znajdziemy klasyczne garnitury wykonane z materiałów najwyższej jakości, a w ich obrębie m.in. stałe hity czyli garnitury Protect 3 i Smartguard, ciekawe rozwiązania casualowe oraz całą gamę akcesoriów.
Jesienno-zimowa kolekcja Intermody to elegancja w nowym wydaniu. Wszystkie ubrania wykonane są z najwyższej jakości materiałów, a męska sylwetka nabiera smukłego kształtu i dyskretnej zmysłowości.
Wszyscy wiemy, że to co dobre szybko się kończy i tak właśnie nieubłaganie mijają wakacje. Część studentów przygotowuje się już do sesji poprawkowej, przed innymi jeszcze kilkanaście dni beztroski. Niektórzy marzą o pierwszym dniu na wyższej uczelni. Warto zrobić wrażenie tego pierwszego dnia nowego roku z piękną wakacyjną opalenizną i z nową, jakże imponującą „cebulą” na ręku.
Akcesoria są dla stroju tym, czym przyprawy podczas gotowania. I tak jak przyprawy muszą być dobierane ze smakiem, aby nie zepsuć całości. Mogą dyskretnie podkreślać nasz image, ale mogą także, odpowiednio dobrane, nadać naszemu strojowi pożądanego przez nas charakteru. W kolekcji jesień/zima marki Digel wszystkie dodatki są harmonijnie dopasowane do wiodącej palety kolorów, od bordowego, szarego i czarnego poprzez kamel, aż po niebieskości.
Mieniąca się kolorami jesień w stylu lat 60-tych i 70-tych właśnie nadchodzi. Absolutnym hitem jest obuwie i dodatki zainspirowane stylem disco lat 60-tych. Nosi się lakierowana skóra, tworzywa sztuczne, czerwień, czerń, zieleń i fiolet z nadrukiem lub wytłoczonymi detalami w postaci płyt winylowych.
Projektanci SKECHERSa swoją uwagę skupili na metamorfozach odcieni stworzonych przez naturę i ich swobodnym przenikaniu się tonów i kolorów. W tym sezonie swoimi designerskimi modelami będą kusić przede wszystkim Panów, ale dla Pań przygotowali także kilka ciekawych modeli.
Męski świat według Clarksa to futurystyczne projekty i gwarancja poczucia wygody. Kolekcja Casual łączy w sobie nowoczesny design z maksymalnie komfortową technologią Active Air, zastosowaną w modelach Moko Hill i Moko Barn.
Im bliżej jesieni i powrotów do pracy, tym częściej do plecaków czy toreb zamiast mapy i przewodnika wrzucamy organizer i laptopa, z którym pędzimy do biura, na uczelnię czy do biblioteki. To zaś pozwala znowu poczuć wakacyjny luz i wygodnie przedzierać się przez miejską dżunglę. Taka własnie jest nowa, choć droga kolekcja Delseya.
Im bliżej jesieni i powrotów do pracy, tym częściej do plecaków czy toreb zamiast mapy i przewodnika wrzucamy organizer i laptopa, z którym pędzimy do biura, na uczelnię czy do biblioteki. Na szczęście dzięki tegorocznym kolekcjom Delseya możemy znowu poczuć wakacyjny luz i wygodnie przedzierać się przez miejską dżunglę.
Jesienno-zimowa kolekcja Clarks Iconic to wyjątkowe modele, których design nawiązuje do wzorów Clarksa z lat ‘70. Ekskluzywna kolekcja przedstawia zarówno obuwie damskie, jak i męskie.
Prostota, trwałość i konstrukcja w najprostszy sposób opisują nową kolekcję Clarks dla mężczyzn na sezon jesień-zima 2007. Ponadczasowe style są odświeżone nowymi proporcjami i współczesnymi cięciami, luksusowe materiały przeplatają się z nowoczesnymi technologiami.
Prostokątne tarcze i stylizowane podziałki minutowe to dwa elementy łączące cztery nowe zegarki z linii City Life marki Lorus. Inspirowane trendami wyznaczanymi przez ulice wielkich metropolii zostały zadedykowane mężczyznom, którzy wiedzą jak wykorzystać cenny czas pochłaniany przez miejskie życie.
Kolekcja jesień-zima 2007 Levi's® Red Tab® Guys jest idealna dla pewnych siebie mężczyzn, ceniących sobie oszczędną w środkach indywidualność. Oferuje ona pełną gamę dżinsowych ubrań – od legendarnego kroju 501® Jeans® do najnowszych krojów miejskich.
Czy prawdziwy mężczyzna założy białe buty? A patynowane sandały? Retro tenisówki? Marynarskie mokasyny? Jeśli jest modny- to z pewnością!
Klasyczne kroje, dżerseje, dzianina i elementy inspirowane mundurami w klimacie marynarskim to filary tegorocznej jesiennej kolekcji męskiej H&M. Zminimalizowany, ekskluzywny i wielowarstwowy styl, w kolorach szarym, białym i czarnym z fioletowymi i błękitnymi akcentami. Modelem kampanii reklamowej w tym sezonie jest Mads Mikkelsen, jeden z czołowych skandynawskich aktorów światowej klasy.
Weekendowe wycieczki za miasto, popołudniowe spacery po parku, czas urlopu, a także tzw. casual fridays w pracy to momenty, kiedy mężczyzna może pozwolić sobie na mniej formalny wygląd. Kolekcja Wind Intermody prezentuje letnie propozycje strojów męskich.
Tegoroczną współpracą projektancką H&M otwiera swoje podwoje dla ekskluzywnego świata Roberto Cavalliego. Włoski projektant, wyłącznie dla H&M, stworzy jedyną w swoim rodzaju kolekcję przeznaczoną dla kobiet i mężczyzn. Linia odznaczać się będzie niezwykłą stylistyką i głęboką zmysłowością, typową dla Roberto Cavalliego, jednego z najciekawszych i najbardziej twórczych projektantów mody na świecie
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności