Studencka moda - wybrane

Czy stolica mody jest tylko jedna? Z całą pewnością nie: wielkie miasta kreują trendy i przyciągają miłośników mody. To właśnie na ich ulicach rodzą się pomysły , które potem naśladuje cały świat.
Lato to ulubiona pora roku większości z nas. Kojarzy się ze słońcem, piaskiem, wypoczynkiem po całym roku ciężkiej pracy. A także z modą: możemy codziennie zmieniać styl i ubierać się w zależności od naszego nastroju.
Jak się dopasować do kapryśnej letniej pogody? Założyć pasy: ten najmodniejszy trend w sezonie daje wiele możliwości.
Bjork, Justice, MIA, Blur i wiele więcej! Tych wykonawców możesz zobaczyć na żywo! Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak niewiele wysiłku może Cię kosztować znalezienie się na jednym z najlepszych festiwali w Europie - Berlin Festival. I to za free! Co musisz zrobić, żeby móc zacząć pakować walizki? Wystarczy, że pstrykniesz sobie zdjęcie w kultowym modelu 501® i nam je wyślesz.
Latem, gdy nie obowiązują już ścisłe zasady biurowego dress code’u, można pozwolić sobie na luz i odważniejsze zestawienia kolorystyczne. Limonkowa zieleń, turkus, pomarańcz to kolory, które obowiązywać będą w najbliższym sezonie.
Choć do lata zostało jeszcze kilka tygodni, wysokie temperatury skłaniają do planowania wakacji. Przygotowaliśmy listę rzeczy, które nie tylko okażą się praktyczne w wypadzie na plażę, ale wzbogacą naszą garderobę o akcenty z najnowszych trendów.
Huit to ekskluzywna, francuska marka oferująca bieliznę oraz stroje kąpielowe w obwodach od 65 cm pod biustem i miseczkach A-E. Marka Huit należy do grupy Wacoal Eveden. To bielizna nowoczesna, nawiązująca zawsze do najnowszych trendów. W ofercie dostępne są zarówno konstrukcje push up – tak bardzo popularne na polskim rynku jak i biustonosze miękkie oraz lekko usztywniane. Najwyższej jakości koronki i materiały dają poczucie komfortu i piękna. Niepowtarzalnego piękna.
Elisabetta Franchi, marka znana i doceniania m.in. przez polskich celebrytów, w swojej kolekcji na wiosnę/lato 2013 zaprezentowała szereg ubrań w pięknym, pastelowym odcieniu turkusu.
Czerń można nazwać kolorem nieśmiertelnym. Zawsze modna, jest oznaką elegancji oraz klasyki. W połączeniu z innymi odcieniami otwiera przed nami wiele możliwości stylizacyjnych.
Marc O’Polo, specjalista od miejskiego casualu prezentuje niezbędnik mężczyzny w podróży. Majówka zbliża się wielkimi krokami, pokazujemy więc panom czego w ich weekendowej torbie nie może zabraknąć.
Marka PUMA wychodząc naprzeciw problemom, z którymi boryka się planeta Ziemia, radykalnie zmieniła strategię swojego działania. Stała się bardziej przyjazna dla przyrody dzięki wprowadzeniu surowych wymagań chroniących środowisko na każdym etapie produkcji i funkcjonowania firmy, a także dzięki nowej kolekcji produktów PUMA InCycle, które w 100% nadają się do recyclingu. Zostały one wyprodukowane z biodegradowalnych ekomateriałów w oparciu o zasady Fair Trade.
Afrykański ląd to niewyczerpalne źródło inspiracji. Wywiedzione z Afryki wyjątkowe kolory, unikatowy zestawy wzorów i charakterystyczne fasony powracają w wiosenno-letniej kolekcji Olsen.
Szmaragdowa zieleń to najważniejszy kolor sezonu wiosna-lato 2013. Szalenie elegancka, głęboka i wyrafinowana zachwyciła projektantów i producentów mody. Jest najintensywniejszym kolorem natury, ma symbolizować odrodzenie i rozwój.
Wiosenna kolekcja w Sizeer oznacza nie tylko nadejście naszej ulubionej pory roku, wypełnionej kolorowymi i lekkimi materiałami. To także zwiastun nadejścia Nowej Fali – czyli najmodniejszych, streetowych marek, których produkty debiutują na półkach w salonach Sizeer.
Parfois, wiodąca marka modnych akcesoriów dla kobiet, prezentuje nową kolekcją SS’2013, dedykowaną kobietom młodym i niezależnym. Pierwszy sklep pod szyldem Parfois otwarto w 1994 roku. Dziś marka jest obecna w ponad 40 krajach operując siecią blisko 340 sklepów. Dzięki oddanym ekipom projektantów w Porto i Barcelonie, Parfois stawia sobie za cel stanie się najlepszą marką akcesoriów dla kobiet na każdym rynku, na którym się pojawia.
Jeden z popularniejszych trendów tego sezonu to połączenie dwóch podstawowych kolorów: czerni i bieli. Na topie jest szachownica i paski, nie brakuje jednak też innych niebanalnych połączeń. Podążając za światowymi trendami MONASHE oferuje swoim klientkom stylową kolekcję ubrań , które podbiją serca wszystkich fanatyczek mody.
Moda na motywy kwiatowe trwa nieustannie od kilku lat i póki co, nie zapowiada się, by odchodziła do lamusa. LTB podążając za tym trendem oferuje w swojej najnowszej kolekcji wiosna-lato całe łąki kwiatów na przeróżnych elementach odzieży – spodniach, kardiganach, szalikach, sukienkach, koszulach.
Jeśli jesteś niepoprawną romantyczką, to kolekcja stworzona jest właśnie dla Ciebie. Subtelne, delikatne kolory, wdzięczne motywy kwiatowe to propozycja marki SIX dla tych, którym romantyzm gra w sercu najgłośniej.
Najnowsza wiosenno-letnia kolekcja MOODO to prawdziwa multitrendowa inspiracja na nadchodzący sezon. Rockowa, pastelowa i neonowa linia kolekcji pozwoli zaszaleć i wybrać dla siebie to co najmodniejsze na wiosnę.

Delikatne pastele kontrastują z nasyconymi barwami. Grafiki sąsiadują z modnymi, kwiatowymi nadrukami, paskami i ponadczasowymi groszkami. Miękki denim, wygodna bawełna, lekka krepa. Nieco romantyczne stylizacje komponują się z charakterystycznymi dla marki sylwetkami w stylu casual.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności