
Huit to ekskluzywna, francuska marka oferująca bieliznę oraz stroje kąpielowe w obwodach od 65 cm pod biustem i miseczkach A-E. Marka Huit należy do grupy Wacoal Eveden. To bielizna nowoczesna, nawiązująca zawsze do najnowszych trendów. W ofercie dostępne są zarówno konstrukcje push up – tak bardzo popularne na polskim rynku jak i biustonosze miękkie oraz lekko usztywniane. Najwyższej jakości koronki i materiały dają poczucie komfortu i piękna. Niepowtarzalnego piękna.

Elisabetta Franchi, marka znana i doceniania m.in. przez polskich celebrytów, w swojej kolekcji na wiosnę/lato 2013 zaprezentowała szereg ubrań w pięknym, pastelowym odcieniu turkusu.

Czerń można nazwać kolorem nieśmiertelnym. Zawsze modna, jest oznaką elegancji oraz klasyki. W połączeniu z innymi odcieniami otwiera przed nami wiele możliwości stylizacyjnych.

Marc O’Polo, specjalista od miejskiego casualu prezentuje niezbędnik mężczyzny w podróży. Majówka zbliża się wielkimi krokami, pokazujemy więc panom czego w ich weekendowej torbie nie może zabraknąć.

Marka PUMA wychodząc naprzeciw problemom, z którymi boryka się planeta Ziemia, radykalnie zmieniła strategię swojego działania. Stała się bardziej przyjazna dla przyrody dzięki wprowadzeniu surowych wymagań chroniących środowisko na każdym etapie produkcji i funkcjonowania firmy, a także dzięki nowej kolekcji produktów PUMA InCycle, które w 100% nadają się do recyclingu. Zostały one wyprodukowane z biodegradowalnych ekomateriałów w oparciu o zasady Fair Trade.

Afrykański ląd to niewyczerpalne źródło inspiracji. Wywiedzione z Afryki wyjątkowe kolory, unikatowy zestawy wzorów i charakterystyczne fasony powracają w wiosenno-letniej kolekcji Olsen.

Szmaragdowa zieleń to najważniejszy kolor sezonu wiosna-lato 2013. Szalenie elegancka, głęboka i wyrafinowana zachwyciła projektantów i producentów mody. Jest najintensywniejszym kolorem natury, ma symbolizować odrodzenie i rozwój.

Wiosenna kolekcja w Sizeer oznacza nie tylko nadejście naszej ulubionej pory roku, wypełnionej kolorowymi i lekkimi materiałami. To także zwiastun nadejścia Nowej Fali – czyli najmodniejszych, streetowych marek, których produkty debiutują na półkach w salonach Sizeer.

Parfois, wiodąca marka modnych akcesoriów dla kobiet, prezentuje nową kolekcją SS’2013, dedykowaną kobietom młodym i niezależnym. Pierwszy sklep pod szyldem Parfois otwarto w 1994 roku. Dziś marka jest obecna w ponad 40 krajach operując siecią blisko 340 sklepów. Dzięki oddanym ekipom projektantów w Porto i Barcelonie, Parfois stawia sobie za cel stanie się najlepszą marką akcesoriów dla kobiet na każdym rynku, na którym się pojawia.

Jeden z popularniejszych trendów tego sezonu to połączenie dwóch podstawowych kolorów: czerni i bieli. Na topie jest szachownica i paski, nie brakuje jednak też innych niebanalnych połączeń. Podążając za światowymi trendami MONASHE oferuje swoim klientkom stylową kolekcję ubrań , które podbiją serca wszystkich fanatyczek mody.

Moda na motywy kwiatowe trwa nieustannie od kilku lat i póki co, nie zapowiada się, by odchodziła do lamusa. LTB podążając za tym trendem oferuje w swojej najnowszej kolekcji wiosna-lato całe łąki kwiatów na przeróżnych elementach odzieży – spodniach, kardiganach, szalikach, sukienkach, koszulach.

Jeśli jesteś niepoprawną romantyczką, to kolekcja stworzona jest właśnie dla Ciebie. Subtelne, delikatne kolory, wdzięczne motywy kwiatowe to propozycja marki SIX dla tych, którym romantyzm gra w sercu najgłośniej.

Najnowsza wiosenno-letnia kolekcja MOODO to prawdziwa multitrendowa inspiracja na nadchodzący sezon. Rockowa, pastelowa i neonowa linia kolekcji pozwoli zaszaleć i wybrać dla siebie to co najmodniejsze na wiosnę.

Delikatne pastele kontrastują z nasyconymi barwami. Grafiki sąsiadują z modnymi, kwiatowymi nadrukami, paskami i ponadczasowymi groszkami. Miękki denim, wygodna bawełna, lekka krepa. Nieco romantyczne stylizacje komponują się z charakterystycznymi dla marki sylwetkami w stylu casual.

Jeśli jesteś już zmęczona pastelami i neonami to z pewnością przypadnie Ci do gustu najnowsza propozycja MONASHE. Dużo mrocznych, rockowych klimatów i skóry to alternatywa dla wszystkich modowych buntowniczek.

Niepowtarzalna kolekcjia kolorowych, ręcznie zdobionych toreb marki Bright Boho. Etniczne hafty zaczerpnięte z tradycji mniejszości Miao zachwycają różnorodnością wzorów i symboli. Torby Bright Boho należą do projektanckiej kolekcji, będącej mieszanką dalekowschodniego folkloru i nowoczesnych trendów. Oryginalne wzornictwo i doskonałe rzemiosło decydują o wyjątkowości i unikalnym charakterze toreb.

Wyobraź sobie, że wstajesz rano w pośpiechu, w tempie sprintera celebrujesz poranne obrządki, następnie otwierasz szafę w poszukiwaniu czegoś niezobowiązującego, luźnego i modnego. Uwielbiasz ten nonszalancki styl i świetnie się w nim odnajdujesz każdego dnia. Jednak uświadamiasz sobie, że brakuje Ci tego ostatniego elementu, który będzie idealnym dopełnieniem całości stroju – butów!

Fiolet jest jednym z najefektowniejszych i najciekawszych kolorów sezonu. Pojawia się w rozmaitych odcieniach i rządzi tegoroczną garderobą i dodatkami. Intensywny fiolet, bakłażan, subtelny wrzos – wszystkie warte są uwagi i doskonale się prezentują. Fiolet w wersji najbardziej spektakularnej to ten noszony w wydaniu totalnym, od stóp do głów.

Nowa kolekcja czerpie z trendów ulicy: tej wiosny, żeby być modnym, przesiadamy się na jednoślady. Cottonfield o rowerze myśli nie tylko jako o inspiracji. Marka rozpoczęła współpracę z kopenhaską fabryką rowerową. W niej wytwarza się rowery, którymi tysiące ludzi przemierza codziennie stolicę Danii – rowery są proste i funkcjonalne, ale charakterystyczny design i wysoka jakość wyróżniają je z tłumu innych jednośladów. Zupełnie jak ubrania Cottonfield!

Kolekcją 2013 Reebok Classics ponownie ukazuje przywiązanie do korzeni. Czerpanie z bogatej tradycji marki znajduje wyraz między innymi w nacisku położonym na kultowe modele butów, z legendarnymi Classic Leather na czele. W nadchodzącym sezonie będziemy też świadkami powrotu najlepszych butów retro, stanowiących esencję prawdziwej klasyki, włącznie ze słynnym modelem GL6000.