Studencka moda - wybrane

1 października ruszyła jesienna kampania HOUSE „Let’s face it”. Na luzie, z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom.
Kolekcja Jesień/Zima 2011 zaskoczy każdego mężczyznę. A to ze względu na barwy dalece odbiegające od jesiennego klimatu. Niech słońce zagości w Twojej szafie!
Dojrzały mężczyzna, ceniący profesjonalizm, wysoką jakość i ponadczasową klasykę – oto Klient marki Bytom kreowany w najnowszej kampanii jesień - zima 2011/12, będący kontynuacją założeń wizerunkowych z poprzedniego sezonu.
Miejski styl CRUMP MID idealnie pasuje do codziennych strojów. Wyściółka z nylonowej siateczki i wyjmowana wkładka EVA to gwarancja wygody i przewiewności buta, co jest szczególnie ważne w przypadku butów do codziennego użytku.
Wychłodzenie, wilgoć czy przegrzanie – to już przeszłość dzięki Polartec® NeoShell®. Jest to nowa, najlepiej oddychająca i wodoodporna dzianina typu hardshell spośród dostępnych na rynku. W Polsce w sezonie jesień-zima 2011 dostępne są dwa modele kurtek wykonane z Polartec® NeoShell®: Zion marki Marmot oraz Gipfelgrat marki Mammut.
Męski styl - najbardziej popularny tej jesieni! Code to lina stylowych butów, które oprócz tego, że wpisują się w najgorętsze trendy sezonu są zarazem totalnie wygodne i z łatwością można je połączyć z większością stylizacji.
Sahara, Gobi, Patagońska… wielkie pustynie fascynują i zachwycają. Niewielu wie, że w Polsce również mamy pustynię. Na dodatek uznawaną za jedyną w Europie.
Kolekcja jesienno-zimowa 2011 Henri Lloyd czerpie inspiracje z żeglarskiego dziedzictwa brytyjskiej marki. Jednocześnie projektanci zadbali, aby była ona jak najbardziej nowoczesna i na miarę klientów XXI wieku.
Kolekcja Levi’s® Water < less™ to ponad 1,3 mln par dżinsów w kolekcji męskiej jak i damskiej. W kobiecej linii Levi’s® Curve ID, gdzie liczy się kształt nie rozmiar, marka wprowadziła 9 nowych modeli Water<less™.
Gatta Active to bielizna, która aktywnie wspiera funkcje organizmu. Wprowadzona kilka lat temu linia Gatta Active Thermoactive znajduje coraz szersze uznanie zarówno wśród zawodowych sportowców, jak i osób, które uprawiają sport okazjonalnie.
Nie lubisz mainstreamu, cenisz niezależność, chcesz iść pod prąd? Załóż Converse Chuck Taylor All Star Outsider i podążaj własnymi ścieżkami. Bądź nieustarszony niczym żolnierz! W tych butach wszystko jest możliwe.
Historia marki sięga początków XX wieku. Wszystko zaczęło się od firmy produkującej roboczą odzież dżinsową, Hudson Overall Company, która powstała w Greensboro w Północnej Karolinie w 1904 roku.
Sześć linii obuwia, które stworzono z myślą o różnych gustach i różnych potrzebach. Jesienno – zimowa kolekcja Converse na 2011 rok, powstała by każdy mógł w tym sezonie nosić buty, które pomogą mu wyrazić własną osobowość.
Wielkimi krokami zbliża się jesień…szara i bura. Żeby zachować odrobinę lata w codziennych stylizacjach i ożywić kolory jesieni sklep internetowy UrbanFlavours.pl proponuje gorącą, męską kolekcję od Space Monkeys. Sprawdźcie sami!
Marka Caterpillar w sezonie jesień/zima 2011, proponuje kolekcję obuwia dla prawdziwych mężczyzn, którzy walczą z przeciwnościami w miejskiej dżungli. Materiały z których zostały wykonane, zastosowane kolory, trwałe przeszycia spełnią oczekiwania każdego mężczyzny w każdych napotkanych warunkach.
Specjalnie dla mężczyzn odważnych i nieustępliwych, gotowych na podejmowanie ryzyka została stworzona linia On the Run, wśród której odnaleźć można niepowtarzalną linię kurtek i kożuchów „pilotek” inspirowanych bohaterami II wojny światowej.
Znalezienie praktycznej kurtki na każde warunki pogodowe to nie lada wyzwanie. Odzież wierzchnia musi chronić przed deszczem zachowując wysoką oddychalność, a jednocześnie zapewnić ciepło w kryzysowych sytuacjach. Naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzą kurtki typu 3 w 1.
Jesień, spadające liście, piękne kolory. Zanim drzewa przykryje warstwa białego puchu, natura zachwyca nas feerią barw. W tym czasie nie warto siedzieć w domu. Nie możesz wyjechać za miasto?
Męskie modele zegarków Lorus stylistyką nawiązują głównie do tarcz na deskach rozdzielczych w samochodach i samolotach. Nic więc dziwnego, że cieszą się popularnością wśród fanów motoryzacji i lotnictwa.
Sezon jesień/zima w kolekcji Levi’s® to esencja współczesnego amerykańskiego stylu, skupiająca się na haśle ‘The Art in Craft’, co należy rozumieć jako ‘Sztuka w rzemiośle’.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności