
W sezonie Jesień/Zima 2008 Wrangler powrócił w nowoczesnym stylu do ikony lat 70-tych – niezapomnianych dzwonów. Najnowszy model Joni to spodnie zaprojektowanena bazie historycznych flarów Wranglera ocenianych jako jeden z najlepszych fasonów ostatnich dziesięcioleci.

Bata wciąż zaskakuje. Wiosną przyciągała jak neon, latem pachnie romansem, ale też uwodzi atmosferą dalekich krajów. Ten ostatni trend polecamy miłośniczkom natury, pragnącym jednocześnie odrobiny ekstrawagancji.

Filozofię LEE leżącą u podstaw projektów na sezon jesień-zima 2008, można by zawrzeć w słowach „zabawa proporcjami”. Aby wzbudzić fascynację produktem, Lee w niespotykany sposób bawi się proporcjami i kształtami, tworząc nieoczekiwane sylwetki i kładąc nacisk na równanie LEE=FASON, wyrażone poprzez liczne formy zakończeń nogawek w kolekcji spodni, oraz nowe rodzaje dekoltów w kolekcji zarówno damskich, jak i męskich topów.

Reprezentanci Polski na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie będą chodzić w oddychających sandałach marki Geox. PKOl podpisał kontrakt olimpijski z Grupą Gino Rossi SA - wyłącznym dystrybutorem marki Geox na rynku polskim.

Entuzjastyczne przyjęcie modeli serii Mix to Match (swobodne łączenie poszczególnych elementów) z kolekcji sloggi swim (stroje kąpielowe) wynika z kilku charakteryzujących ją elementów, jakimi są: świeże i żywe wzory, ciekawe połączenia kolorystyczne, młodzieżowe wzornictwo oraz modny krój. Niezwykle bogate kolorystycznie stroje gwarantują najwyższy komfort noszenia oraz doskonałe dopasowanie do ciała. To cechy wprost idealne na chwile spędzane na pełnych słońca, najpiękniejszych plażach świata.

W ofercie Kensington pojawiły się torby na notebooka dedykowane wyłącznie dla kobiet. Podobnie jak pozostałe torby tej marki, również nowa kolekcja została wyposażona w ergonomiczny Contour Panel, który zmniejsza zmęczenie mięśni karku i ramion o 35 procent.

Zbliża się lato – wyczekiwana pora ślubów. Marka Makalu w swojej kolekcji proponuje wiele wzorów i fasonów na wyjątkowe okazje. Świadkowie, zaraz po parze młodej, to najważniejsze osoby, biorące udział w tak uroczystym wydarzeniu jakim jest ślub. Istotne jest, aby byli ubrani odpowiednio do swojej roli.

Bogata wiosenno-letnia kolekcja Miss Triumph obejmująca bieliznę i stroje domowe jest doskonałym połączeniem swobodnego, luźnego wyglądu z młodzieżowym, modnym charakterem.

Lato 2008 według LORIN – to zdecydowana eksplozja kobiecości w stylu glamour. Błyszczące dzianiny, wyraziste wzory, wykwintne elementy zdobnicze. Do tego zdecydowanie wyeksponowany biust i biodra podkreślone paskiem lub wiązaniami.

Hi-Tec, producent obuwia oraz odzieży sportowej i turystycznej, zachęca do podejmowania sportowych aktywności i rekreacji codziennie po pracy.

Elegancka kolekcja marki Clarks przybrała w tym sezonie formę retro. Klasyczne wzory z dodatkami dopracowanymi w każdym szczególe przenoszą nas do czasów zamglonych pocztówek z gwiazdami srebrnego ekranu i perfekcyjnych fryzur a’la Rita Hayworth.

Pastelowa kolekcja ROMANTIC bliska jest kobiecej duszy, w której naturalna delikatność i wrażliwość współgra z praktycznym podejściem do życia.

Wiosna. Spacer po parku. Lody. Koniecznie truskawkowo-waniliowe. Spróbuj wyprodukowanego, specjalnie na ten sezon, modelu marki SKECHERS i dostrzeż jego oryginalny smak.

Indywidualny charakter, dbałość o szczegóły i jakość wykończenia – to najważniejsze cechy wyróżniające ubrania firmy Makalu. W wiosenno-letniej kolekcji projektanci firmy Makalu zwrócili szczególną uwagę na najbardziej charakterystyczny trend sezonu: kolory. To właśnie kolorystyka – żywa, energetyczna, sprawia, że klasyczne propozycje firmy, mają w wiosenno-letniej odsłonie nowoczesny sznyt.

Pastelowe kolory, subtelne linie i kwiatowe akcenty – nowa kolekcja Baty wpisuje się w romantyczno-sentymentalny nurt.

Już teraz w salonach Geox można poczuć ciepły powiew włoskiego lata. Feeria barw, bogactwo materiałów, różnorodność wzorów wsparta unikatową technologią oddychającej podeszwy – wszystko to można znaleźć w najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji butów Geox.

Egzotyczna podróż gdzieś na koniec świata, spalona słońcem ziemia, sawanna, dzika i naturalna przyroda. Moda inspirowana kulturami z różnych stron świata rządzi na wybiegach.

Na wiosnę 2008, Converse wprowadza na rynek linię 1HUND(RED) Artists, która powstała w ramach trwającego cały rok projektu mającego na celu promowanie kultury, wsparcie współpracy Converse’a z (PRODUCT) RED i uświetnienia stulecia istnienia firmy.

Granatowe, spokojne morze, statki wpływające do portu, jacht na jeziorze, deptak obok molo, słońce, wesoły rozgardiasz na plaży - to klimaty marynistyczne, inspirujące modę bardzo często. Niezwykle twarzowe i uniwersalne. Od dwóch sezonów obowiązkowe.

Jeśli kochasz Hawaje, masaż Lomi Lomi czy taniec Hula to propozycja w postaci klapek marki Merrell jest właśnie dla Ciebie. Wierzchnią część wykonano z naturalnej skóry wraz z wkładką, na której umieszczono modne w tym sezonie motywy kwiatowe.