
Taniec to pasja, sposób na wyrażenie siebie i swoich emocji, a także olbrzymia dawka energii. Taniec często określa nasz styl – tak jak moda. A jednocześnie to jedna z tych wyjątkowych aktywności, które są przyjemnością same w sobie. W odpowiedzi na rosnącą popularność kursów tańca, występów i programów tanecznych, Gatta Active stworzyła nową linię – Gatta Active Dance – profesjonalną linię stylowych ubrań przeznaczonych dla tancerzy oraz dla wszystkich osób, które pragną kreować swój niepokorny, szalony image.

W piątkowy wieczór zaproś znajomych i zróbcie sobie sushi party. Jeśli chcesz zabłysnąć na orientalnym przyjęciu wyróżnij się dzięki wyjątkowym charmsom marki Agatha z limitowanej edycji dla smakoszy sushi!

Kiedy wszyscy jesienią ubierać się będą na przysłowiową cebulkę, Ty bądź „LIGHT”. Converse All Star Light to oryginalna propozycja kultowej amerykańskiej marki na jesień

Ulegając modzie, bardzo często ryzykujemy zdrowiem stóp. Na wiele problemów pracujemy całymi latami, kupując buty za małe albo z uporem wybierając najgorsze ich fasony. O wynikach sondażu, przeprowadzonego na zlecenie brytyjskich ortopedów i podiatrów, informuje serwis BBC.

We współczesnym świecie powszechność sportu i dobrego stylu stała się drugą naturą każdego z nas.

Kolekcja jesienno-zimowa zainspirowana jest stylem ludzi wolnych, którzy odrzucają utarte schematy, ludzi, którzy nie dają się wcisnąć w komercyjne nudne formy i normy narzucane przez społeczeństwo.

Mija 25 lat od wprowadzenia pierwszej kolekcji zegarków Guess. 3 lata po założeniu domu mody, w 1984 roku jego twórcy i projektanci, bracia Paul i Mauricio Marciano postanowili wprowadzić do swojego świata kolejny element – zegarki.

Firma NIPPLEX – producent damskiej bielizny prezentuje najnowszą jesienno-zimową kolekcję eleganckiej bielizny o niepowtarzalnym wzornictwie i walorach użytkowych.

W roku 1949, założyciel firmy adidas – Adi Dassler – zaprojektował i po raz pierwszy zastosował w obuwiu niepowtarzalne trzy paski. Przez ostatnie 60 lat produkty ugruntowały swój wizerunek jako ikony sportowych osiągnięć i stylu na całym świecie.

Modą można się bawić na wiele sposobów, a style ze sobą śmiało przeplatać. Aby wyeksponować nogi, możemy sięgnąć po zmysłowe pończochy, rajstopy z ciekawą fakturą lub wybrać dziewczęce legginsy. Kobiecość bowiem nie jedno ma imię – dlatego też Gatta w swojej jesienno-zimowej kolekcji „z charakterem” zaproponowała nowe modele legginsów - w równie wyrazistych wzorach i kolorach.

ESKA Rock i dystrybutor marki Converse, Amer Sport, podjęły promocyjną współpracę, w ramach której na polski rynek wprowadzana jest limitowana linia trampek ACDC. W wybranych sklepach na terenie Polski pojawią się specjalnie na tę okazję przygotowane ekspozycje muzycznej linii ACDC wraz z logotypem ESKI Rock. Po raz pierwszy, w jednym miejscu będzie można kupić kultowe trampki oraz płyty CD i DVD zespołu ACDC. Promocja w sklepach rozpocznie się 31 sierpnia i potrwa przez trzy tygodnie.

Wraz z początkiem sezonu jesień – zima 2009 portfolio marek pozostających w wyłącznej dystrybucji MIG Group poszerza się o dwie kolejne światowej sławy marki, japońską ikonę runningu – Mizuno i pochodzący z Wielkiej Brytanii, lifestylowy – Bench. Mizuno i Bench uzupełniły ofertę, na którą składały się dotychczas marki Timberland, Umbro i Lacoste. Marketing Investment Group jest również właścicielem multibrandowych sieci Sizeer i Ten Sport oraz konceptu outletowego 50 Sportstyle.

Jesienne propozycje z kolekcji Lacoste Club z pewnością spodobają się kobietom podążającym za trendami. Pojawiają się lakierowane skóry i tkaniny, koturny, obcasy słupki, wyrafinowana linia i inspirująca kolorystyka! Do tego to za co uwielbiamy markę Lacoste – najwyższej jakości materiały i dbałość o każdy detal.

„Nowy Jork to nie miejsce. Nowy Jork to stan umysłu”. Woody Allen tak właśnie określił to kosmopolityczne, pełne energii, miasto. Marka Vagabond w sezonie jesień/zima 09/10 utożsamia się z klimatem nowojorskich ulic, krążących po nich fashionistów, z energią, która daje inspirację projektantom.

Przemierzając ulice hipnotyzuje męską część miasta. Jest przebojowa, pewna siebie, zawsze nosi tylko to, w czym się świetnie czuje, co przemienia ją w magnetyczna city-girl. Dziewczyna Tally Weijl w sezonie jesienno zimowym wie czego chce i odważnie stąpa po modowych trendach, zachowując przy tym swój niepowtarzalny urok.

Dziś do oferty gdyńskiego Klifu dołączył salon Calvin Klein Jeans. W pierwszym w Trójmieście salonie tej marki klienci Centrum Handlowego Klif Gdynia znajdą wysokiej jakości kolekcje odzieżowe, dżinsowe produkty dla kobiet i mężczyzn od spodni przez koszule po kurtki i dodatki.

W tym sezonie do gry na wybiegach powrócił velvet. Mocno zapomniany przez lata aksamit, połyskuje w butelkowej zieleni i zgaszonym fiolecie. Nadal jak to w jesieni króluje czerń na kilka sposobów, a to bogactwie faktury i kształtu, dając wrażenie rzeźby-płaskorzeźby-wielowymiarowej formy zarówno w płaszczach jak i jesiennych sukienkach.

Kolejna pora roku to nowe wyzwanie dla mody i tym samym – dla każdej kobiety. Ciepłe szale, przytulne sweterki, miękkie materiały – jesień, jako „przytulna” pora roku, proponuje nam cieplejsze materiały, bogate faktury, ale także nowe kolory i wzory. Także na rajstopach. O ile wiosną można było zmierzać w kierunku subtelności, jesień ceni sobie wyrazisty charakter i odważne połączenia kolorów i wzorów.

Projektanci marki Levi’s® zaadaptowali w tym sezonie kultowe spodnie 501® jeans na potrzeby kobiece! Dzięki temu wyjątkowemu modelowi sylwetka zyskuje, a kobiece walory są odpowiednio podkreślone. W efekcie końcowym dzięki projektantom marki kobiety nawet w luźnych dżinsach i pozornie niedbałej stylizacji otrzymują lekki lecz bardzo seksowny szyk.

Elegancka kolorystyka, ponadczasowe fasony, szlachetne tkaniny, dyskretne dodatki - po prostu miejski szyk. Taka jest właśnie najnowsza kolekcja jesień-zima 09/10 marki GaPa Fashion