
Wiosna w czarno-białych i pastelowych barwach, szorty, kamizelki i szerokie pumpy - zobacz, co jeszcze w Zarze na sezon wiosna 2010.

Pierwsze promienie słońca sprawiają, że zwycięża w nas tłumiona przez całą zimę ochota zrzucenia z siebie ciężkich kozaków i ciepłych botków na rzecz lekkich, dodających nam seksapilu czółenek i sandałów.

Czysta biel, świeżość, prosta forma. Ład absolutny. Projektanci proponują nam tej wiosny porządek stylizacyjny i minimalizm kolorystyczny. Forma również nie wyprzedza treści.

Wiosenny sezon z marka Ravel rozpoczynamy od mocnych kolorów i niestandardowych wzorów. Tym razem Ravel stawia na różnorodność i oryginalność.

Zima odchodzi i zostawia … wiosenne deszcze, roztapiający się śnieg i intensywne słońce. Taka pogoda nie sprzyja wiosennym balerinom i czółenkom. Za to bezdyskusyjnie jest to aura odpowiednia dla kaloszy.

Na sezon wiosenno-letni HOUSE przygotował prawdziwą ferię kolorów i krojów. Nowa kolekcja jest wielowarstwowa, dosłownie i w przenośni - można przebierać nie tylko wśród wielu warstw materiałów, które tworzą warianty modnej, wiosenno-letniej sylwetki, ale i wśród wybuchowej mieszanki stylów oraz inspiracji.

Joannahorodynskagatta to kolekcja dla nowoczesnej romantyczki, współczesnej dziewczyny z marzeniami o niebieskich migdałach. Raz stąpa mocno po ziemi, jest niezależna i pewna siebie, czuje siłę działania a raz jest krucha, delikatna, zagubiona… w codzienności. (TAKA, JAK JA! JOANNA HORODYŃSKA)

Verdi? Mozart? Beethoven? Wyjście do opery wymaga wyjątkowej oprawy! Nareszcie będziesz miała okazję wypróbować wieczorowe stylizacje!

Sezon wiosna-lato w kolekcji RESERVED to prawdziwa feria trendów, kolorów i fasonów. To modowe powroty znanych i lubianych inspiracji latami 50-tymi i 90-tymi, powiew letnich podróży w motywach wprost z safari.

Duńskie wzornictwo od kilku lat zyskuje sobie w Polsce coraz większe grono zwolenników. Nie tylko sztuka i szeroko rozumiany skandynawski design przypadł w gusta Polaków. Postępująca od kilku lat ekspansja duńskich marek na polski rynek dotyczy wystroju wnętrz, branży odzieżowej, a także najbliższej kobiecemu sercu - biżuterii.

Kolekcje na wiosnę i lato wprowadziły nieco zamieszania w świecie mody. Na wybiegach odnajdujemy różnorodne fasony i kolory – od drapowanych strojów w stylu dzikiego safari - przez eksplozję jaskrawości - po uspokojony kolorystyczny minimalizm.

Ona – hiszpańska piękność, on - tajemniczy przystojniak. Niczym z filmów z Jamesem Deanem. Poznajemy ich, w pierwszych chwilach ich letniej znajomości, na jednej z romantycznych uliczek Barcelony. Zapatrzeni w siebie, od tej pory nierozłączni, odkrywają niepowtarzalny klimat stolicy Katalonii.

Tłusty czwartek przed nami, zaraz po nim ostatni weekend szalonej karnawałowej zabawy. Czy wiesz już, co założysz w ten wyjątkowy dzień? Marka Logoshop przygotowała na te okazje coś specjalnego!

Każda kobieta na świecie, a jest ich ponad trzy miliardy, ma swoje niezwykłe unikalne cechy, które sprawiają, że jej mężczyzna kocha właśnie Ją. Dlaczego? Oto lista powodów…

Kolekcja ta została stworzona dla optycznego powiększenia biustu o jeden rozmiar w naturalny sposób. Atlantis wykorzystuje specjalnie stworzony innowacyjny płyn, który został na stałe wszyty w miseczki.

Oprócz tego, że są wygodne - w tym sezonie są również totalnie w trendach! Kraciaste koszule znów podbijają ulice. Trend, który wszyscy pamiętamy z lat 90’ znów znalazł rzeszę wielbicieli i wielbicielek.

Każdego roku musisz przetrwać zimę, zarówno modnie jak i wygodnie, dlatego i w tym sezonie sloggi proponuje Ci szeroki wybór i różnorodność. Teraz możesz poczuć na własnej skórze, niewyczuwalne muśnięcie, niezwykle lekkie, bezszwowe biustonosze, stringi, tanga, biodrówki i szorty z serii sloggi Light, które wręcz przytulają się do Twojego ciała.

Glam rock nawiązujący do stylu lat 80-tych to trend, który kolejny sezon świeci swoje triumfy. Tu drapieżność zbiega się z elegancją. Koronkowe sukienki, cekiny występują obok ćwiekowanych botków i skórzanych ramonesek. Glam rock jest szykowny i nonszalancki, pełen przepychu i niedbały jednocześnie.

Francuska cesarzowa Eugenia była pierwsza. 1859 rok, spacer po ogrodzie w czerwonej bluzce i cesarska odwaga wykreowania nowego wizerunku XIX-wiecznej kobiety okazały się przełomowe. Od tej pory gorset tracił powoli swoją pozycję na rzecz koszuli. Pierre Berger powiedział kiedyś, że Coco Chanel dała kobietom wolność, a Yves Saint Laurent władzę. Cesarzowa Eugenia zaś – koszulę, która przez półtora wieku tworzyła swoją historię, by dzisiaj stać się niezbędnym ubiorem każdej modnej elegantki i indywidualistki. Zwłaszcza w bieli - stała się klasyką.

Nie ruszamy się bez niej na krok, mamy w niej swój mały świat a mężczyźni wciąż próbują zrozumieć jej fenomen- torebka, najlepsza przyjaciółka każdej kobiety. Warto zastanowić się jaka będzie w nadchodzącym sezonie i zerknąć do oferty marki Prima Moda.