Studencka moda - wybrane

Nowa kolekcja marki Columbia to zaawansowana technologicznie odzież zimowa stworzona przez specjalistów. Kolekcję tworzą trzy uzupełniające się linie, tak by odpowiadała potrzebom wszystkich amatorów zimowych sportów.
Ciepło i kolorowo – tak w dwóch słowach określić można tegoroczną kolekcję marki Novamoda. Czy to w stylu na luzie czy w bardziej eleganckim – każda kobieta z pewnością znajdzie tu coś dla siebie.
Czerń i biel to nie tylko kolory w szachach to również jeden z najmocniejszych trendów w tym sezonie. Po której stronie sie opowiesz? Delikatna biel dodaje świeżości a wyrazista czerń wysmukla sylwetkę i dodaje wyrazistości.
PUMA jako marka ściśle kojarząca się ze stylowymi artykułami lifestylowymi, wprowadza innowacyjną linię produktów marki Tretorn w skład której wchodzą: odzież, obuwie oraz cieszące się, od kilku sezonów, ogromną popularnością modne kalosze dedykowane zarówno kobietom jak i mężczyznom.
Jesień nie musi kojarzyć się z szarością. Tego sezonu wystarczy odziać się w najmodniejsze złociste kolory i nie dać się jesiennej chandrze.
Najnowsza kolekcja obuwia CROPP to mieszanka jesiennych,,must have”. To prawdziwa mieszanka stylów, oryginalnych faktur i topowych fasonów. Buty w nadchodzącym sezonie to podstawa każdej stylizacji, reszta garderoby to jedynie dopełnienie.
Jedną sukienkę firmy Blessus można nosić w trzech odsłonach. A sekret tkwi w zamku.
Do Polski w końcu trafiła firma odzieżowa Gap. Odpowiedzialna jest za istnienie takich marek, jak Mango, River Island, Esprit czy Peacocks.
Tkane futra marki Andrzej Jedynak to coś, co zachwyci niejedną fashionistkę! W propozycjach na sezon jesień-zima 2011/12 znajdziemy zarówno poncza jak i futrzane kamizele.
Takiej kolekcji jeszcze nie było, Solo Femme wypuściło limitowaną linię obuwia na jesienne i zimowe miesiące.
1 października ruszyła jesienna kampania HOUSE „Let’s face it”. Na luzie, z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom.
Na półkach sklepowych z nowymi kolekcjami nie brakuje odzieży i dodatków w kolorze złota i srebra. To niewątpliwy hit sezonu. Trend ten zapewne zostanie z nami aż do Sylwestra i karnawału, dlatego Lorus proponuje serię pięciu zegarków w najróżniejszych złoto-srebrnych kombinacjach.
Jesienna kolekcja MNG zachwyca różnorodnością casualowych propozycji w chłodnych kolorach czerni, błękitu, czy też bieli.
Szwajcarska marka MBT od piętnastu lat promująca zdrowy i aktywny styl życia pokazała nową kolekcję fizjologicznych butów. To pierwsza jesienno-zimowa kolekcja tej marki w Polsce.
Największym hitem tegorocznej kolekcji są sukienki z odpinanymi modułami, płaszcze z wełny z domieszką kaszmiru zmieniające się w kurtki lub płaszcze z dopinanymi modułami w formie szalo-kaptura.
Jesienno-zimowa kolekcja marki Fornarina jest romantyczna, kobieca i sexy. Trzy główne inspiracje marki na ten sezon to burleska ze swoim zadziornym stylem bieliźnianym, folk oraz jeździectwo. Materiały, których użyto do tworzenia linii to futro, skóra oraz drewno.
Wychłodzenie, wilgoć czy przegrzanie – to już przeszłość dzięki Polartec® NeoShell®. Jest to nowa, najlepiej oddychająca i wodoodporna dzianina typu hardshell spośród dostępnych na rynku. W Polsce w sezonie jesień-zima 2011 dostępne są dwa modele kurtek wykonane z Polartec® NeoShell®: Zion marki Marmot oraz Gipfelgrat marki Mammut.
W najnowszej kolekcji Reserved przeważa Jeansowa klasyka. Spodniom dla pań nie brakuje nowoczesności i kobiecego ujęcia.
Kolekcje BOLERO zawsze odzwierciedlają aktualne trendy modowe, jednak głównym celem marki jest kreowanie stylu Bolero. Marka oferuje klasyczne, jak i bardziej designerskie modele, które cechuje dobra jakość i ciekawe detale.
Kolekcja jesień – zima 2011/2012 jest pochwałą prostoty i hołdem złożonym współczesnej kobiecości. Triumfuje krawiecki minimalizm i stojąca za nim perfekcja wykonania. Klasyczne formy ubrań przełamują detale, dyskretne i subtelne, ale szalenie istotne i nadające sylwetce charakteru.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności