Studencka moda - wybrane

Tendencje w modzie na sezon letni 2008 zachęcają do łączenia sprzeczności. Z jednej strony mamy sportowy szyk, a z drugiej – wieczorową elegancję.
W wiosenno-leniej kolekcji GREY WOLF królują kolory i zwiewne materiały! Hit tego sezonu - tuniki, to specjalność firmy. Uszyte z satyny lub delikatnej bawełny podkreślają kobiecość. Tuniki marki GREY WOLF są w różnych fasonach i kolorach, wśród których prym wiodą: żółty, zielony, jasne fiolety, biel, czerń i brąz. Ta feeria barw pozwala poczuć się optymistycznie.
Jak piszą znawcy, „w kreacji modnego wizerunku mężczyzny w sezonie Wiosna – Lato 2008 dozwolona jest zabawa stylami, mieszanie różnych form i wpływów. Normą jest zestawienie sportowej formy z klasycznym stylem, dominuje sylwetka wąska i dopasowana”
Sezonowe kolekcje Warmii znane są przede wszystkim z wszechobecnej klasyki, a jak znawcy mody twierdzą „klasyce może zaszkodzić nuda i rutyna, a uatrakcyjnić to, co dodaje lekkości, wdzięku, komfortu i urody”. Moda na młodość wymusza na producentach okryć wierzchnich tworzenie wzorów łączących elegancję z nonszalancją, przejawiającą się w dość prostym kroju połączonym z tkaninami będącymi nowymi osiągnięciami światowych technologii.
Kolekcja jesienno-zimowa "Top 2007/2008" stworzona przez projektantkę Karolinę Brodzińską to inne, świeże i dynamiczne spojrzenie na obowiązujące trendy i formy. Propozycja projektantki wyznacza ponadczasowy styl i elegancję, które łączą w sobie elementy stroju dziennego i wieczorowego.
W 2008 roku wzornictwo Lee w sezonie letnim opiera się na filozofii nowatorskiej prostoty kształtów, sylwetek i detali. Z bliska te proste, wyraziste i nowoczesne projekty ujawniają jednak o wiele więcej.
Wielki powrót Wranglera do jego historycznych wzorów i detali. Kolekcja Wiosna/Lato‘08 została zainspirowana jedyną w swoim rodzaju historią marki Wrangler, liczącą już ponad 100 lat!
Otwarta przestrzeń oraz świeże powietrze to naturalne serce i dusza marki Merrell, która nieustannie wierzy w poszerzanie granic oraz podróż w nieznane. Obcowanie z przyrodą i przebywanie na świeżym powietrzu zapewnia nam przygodę i radość, ale również odpoczynek i relaks.
Canon, światowy lider w systemach obrazowych, pokazał dzisiaj niepowtarzalną kolekcję brytyjskiego projektanta Matthew Williamsona. Kolekcja ta, o nazwie We Speak Image (Mówimy Obrazem), została zainspirowana zdjęciami nadsyłanymi z całego Zjednoczonego Królestwa i Irlandii. Zadaniem projektanta było wykorzystanie nadesłanych zdjęć do stworzenia kolekcji mody, pokazującej „kwintesencję” ducha narodu.
W tym sezonie ważna jest umiejętność zestawiania różnorodnych form, tkanin, kolorów, stylów. Firma Maskarada zaprasza do zapoznania się z obowiązującymi w tym sezonie trendami.
Jesienno-zimowa kolekcja Intermody to elegancja w nowym wydaniu. Wszystkie ubrania wykonane są z najwyższej jakości materiałów, a męska sylwetka nabiera smukłego kształtu i dyskretnej zmysłowości.
Górą lata 60. i 70. oraz 90. To one inspirują projektantów H&M. Sylwetki, rodzaje ubrań i stylizacja występują jako nowoczesna miesznina couture, eleganckiego przepychu i minimalizmu. Istotną bazę stanowią klasyczne kroje, ale nowe gatunkowo dzianiny, nowe detale i odzież sportowa.
Na sezon jesień - zima 2007/08 firma Aryton przygotowała kolekcję, w której przeszłość i przyszłość płynnie się przenikają, tworząc zaskakująco spójną i intrygującą teraźniejszość. Kolekcja dzieli się na cztery podstawowe nurty, które doskonale się uzupełniają, a każdy z nich to inna epoka i inne ikony.
Historia damskich kostiumów związana jest z wkraczaniem kobiet na rynek pracy i świata biznesu. W stroju kobiety są one tym, czym marynarki dla mężczyzny, czyli nieodzownym elementem wizerunku kobiety biznesu. Klasyczna, dyskretna kolorystyka kostiumów podkreśla kompetencje i fachowość ich właścicielek.
Kolekcja jesień-zima 2007 Levi's® Red Tab® Guys jest idealna dla pewnych siebie mężczyzn, ceniących sobie oszczędną w środkach indywidualność. Oferuje ona pełną gamę dżinsowych ubrań – od legendarnego kroju 501® Jeans® do najnowszych krojów miejskich.
Na sezon jesień-zima 2007/08 Levi’s® przygotował dla swoich klientek oszałamiającą ofertę. Nowe kroje są świeże, fantastycznie leżą na kobiecej figurze i stanowią świetny element miejskiej mody, stosowny na każdą okoliczność. Są one odpowiednie zarówno dla dziewczyn o smukłej budowie ciała, jak i dla tych, które natura obdarzyła krągłościami.
Tegoroczną współpracą projektancką H&M otwiera swoje podwoje dla ekskluzywnego świata Roberto Cavalliego. Włoski projektant, wyłącznie dla H&M, stworzy jedyną w swoim rodzaju kolekcję przeznaczoną dla kobiet i mężczyzn. Linia odznaczać się będzie niezwykłą stylistyką i głęboką zmysłowością, typową dla Roberto Cavalliego, jednego z najciekawszych i najbardziej twórczych projektantów mody na świecie
Modny mężczyzna ma w tym sezonie niezwykle szeroki wybór koszulek polo, T-shirtów i swetrów. Aby umiał z tego tygla z modą wyłowić rzeczy naprawdę ciekawe, podpowiadamy dwa hasła: kontrast i zabawa. Tego lata dobieramy bowiem kolory w zestawienia na jakie wcześniej żaden projektant by nie pozwolił.
Trzeba przyznać, że z roku na rok, kolekcja Reserved jest coraz lepsza. Propozycje idealnie trafiają do tych, którzy preferują niezbyt oficjalny styl i dobrze się czują w wygodnych ubraniach. Tym razem jest podobnie.
Wiosenno - letnia kolekcja Intermody zaprojektowana została z myślą o mężczyznach, którzy cenią komfort i indywidualny styl w każdej sytuacji. Ze względu na dużą różnorodność zaspakaja oczekiwania mężczyzn niezależnie od wieku, gustu i potrzeb.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności