Studencka moda - wybrane

Jeśli jesteś już zmęczona pastelami i neonami to z pewnością przypadnie Ci do gustu najnowsza propozycja MONASHE. Dużo mrocznych, rockowych klimatów i skóry to alternatywa dla wszystkich modowych buntowniczek.
Najnowszy G-SHOCK GLS-100 sprawdzi się w iście zimowych warunkach. Zegarek zachowuje swoją sprawność i dokładność nawet przy temperaturze 20 stopni Celsjusza.
Projektanci butów Marco Shoes w swojej najnowszej kolekcji wiosna-lato 2013 połączyli najlepsze światowe trendy. Świeże, delikatne, pastelowe barwy oprószyli blaskiem lakierowanej skóry.
Najnowsza kolekcja zegarków CASIO LRW-250H to połączenie najlepszych trendów zapowiadanych na wiosnę 2013. Metaliczny połysk zestawiono z klasyczną bielą i wiosennie świeżymi, delikatnie kolorowymi akcentami.
Maksymalny minimalizm. Te dwa słowa najlepiej oddają charakter nowej propozycji marki Glitter. Monochromatyczne dodatki pozbawione ozdobników urzekają prostą formą i oszczędnym wzornictwem.
Krótka spódniczka, sukienka do ziemi i spodnie-rurki. Z kozakami niemal wszystko wygląda doskonale. Ostrożniej trzeba dobierać stylizacje do botków. Pasować będzie do nich spódnica przed kolano, ale już nie rybaczki. Mrozy za pasem, warto więc przypomnieć sobie, z czym najlepiej zestawiać dwa najpopularniejsze zimowe modele obuwia.
Charakterystyczna gumowa wstawka w miejsce wiązania czy zamka. To właśnie jej sztyblety zawdzięczają swój unikalny styl. Dziś te stworzone niegdyś do jazdy konnej buty, szturmem zdobywają wybiegi... modowe. Słabość do nich mieli już wprawdzie Beatlesi, ale ich obecny renesans jest dziełem przede wszystkim Alexy Chung.
Niepowtarzalna kolekcjia kolorowych, ręcznie zdobionych toreb marki Bright Boho. Etniczne hafty zaczerpnięte z tradycji mniejszości Miao zachwycają różnorodnością wzorów i symboli. Torby Bright Boho należą do projektanckiej kolekcji, będącej mieszanką dalekowschodniego folkloru i nowoczesnych trendów. Oryginalne wzornictwo i doskonałe rzemiosło decydują o wyjątkowości i unikalnym charakterze toreb.
Wyobraź sobie, że wstajesz rano w pośpiechu, w tempie sprintera celebrujesz poranne obrządki, następnie otwierasz szafę w poszukiwaniu czegoś niezobowiązującego, luźnego i modnego. Uwielbiasz ten nonszalancki styl i świetnie się w nim odnajdujesz każdego dnia. Jednak uświadamiasz sobie, że brakuje Ci tego ostatniego elementu, który będzie idealnym dopełnieniem całości stroju – butów!
Fiolet jest jednym z najefektowniejszych i najciekawszych kolorów sezonu. Pojawia się w rozmaitych odcieniach i rządzi tegoroczną garderobą i dodatkami. Intensywny fiolet, bakłażan, subtelny wrzos – wszystkie warte są uwagi i doskonale się prezentują. Fiolet w wersji najbardziej spektakularnej to ten noszony w wydaniu totalnym, od stóp do głów.

Nowa kolekcja czerpie z trendów ulicy: tej wiosny, żeby być modnym, przesiadamy się na jednoślady. Cottonfield o rowerze myśli nie tylko jako o inspiracji. Marka rozpoczęła współpracę z kopenhaską fabryką rowerową. W niej wytwarza się rowery, którymi tysiące ludzi przemierza codziennie stolicę Danii – rowery są proste i funkcjonalne, ale charakterystyczny design i wysoka jakość wyróżniają je z tłumu innych jednośladów. Zupełnie jak ubrania Cottonfield!
Kolekcją 2013 Reebok Classics ponownie ukazuje przywiązanie do korzeni. Czerpanie z bogatej tradycji marki znajduje wyraz między innymi w nacisku położonym na kultowe modele butów, z legendarnymi Classic Leather na czele. W nadchodzącym sezonie będziemy też świadkami powrotu najlepszych butów retro, stanowiących esencję prawdziwej klasyki, włącznie ze słynnym modelem GL6000.
Kiedyś kojarzone przede wszystkim z turystyką górską, dziś są synonimem wygody i niezawodności w zimowych warunkach. Sznurowane, na solidnej, masywnej podeszwie zapobiegającej pośliźnięciom, na trwających wyprzedażach kupimy już od 120zł. Wszystko dzięki obniżkom cen - w salonach Salamander i Vagabond nawet 50%!
W tegorocznym karnawale obowiązkowe są kobiece fasony oraz powracające do mody cekiny. Bazowym kolorem nadal jest niezawodna czerń, która w tym sezonie została połączona z czerwienią i odcieniami beżu. Marka Anataka proponuje klientkom trzy modne stylizacje.
Torby z nadrukiem jeszcze do niedawna kojarzone były z wykonywanymi na zamówienie eko-torbami reklamowymi lub popularnymi reklamówkami masowo produkowanymi w latach 90. przez koncerny spożywcze. Najsłynniejszy nadruk powstał zaś już w XIX wieku. Stworzył go Louis Vuitton, którego inicjały LV na słynnych torbach, są do dziś najczęściej podrabianym znakiem na świecie. Wzór istnieje w niezmienionej formie od 1896 a torby z charakterystycznym LV wciąż są obiektem pożądania kobiet na całym globie.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności