Studencka moda - wybrane

Jeśli na tegoroczną jesień i zimę poszukujesz w ubiorze najnowszych fasonów i komfortu otulonych kobiecością – zajrzyj do najnowszej kolekcji Greenpoint. Projektanci marki dołożyli starań, by zaproponowane modele nie tylko z powodzeniem uporały się z chłodem, ale przede wszystkim idealnie wpisały w światowe trendy.
Sklepy z modą męską Le Mac i camel active organizują w dniach 16 i 17 października wspólną akcję promocyjną z pismem kobiecym „Avanti”.
Zobacz co przygotowała marka Venezia na jesień-zimę 2010/2011.
Jednostka, ikony, idole – Levi’s® w sezonie jesień-zima 2010/11 nawiązuje do charyzmatycznych postaci odzwierciedlających ducha amerykańskiego stylu życia, dynamicznego i pełnego wolności. Intensywny smak młodości wypełniony spontanicznością - oto inspiracja marki w sezonie jesienno-zimowym.
Firma ASICS wprowadza na rynek polski nową kolekcję ubrań skierowaną wyłącznie do kobiet. Kolekcja nosi nazwę AYAMI (z japońskiego ‘piękno’) i Polsce pojawi się już na jesieni 2010 roku w wybranych sklepach klientów.
Lamparcie cętki, tygrysie prążki i wężowa skóra – motywy zwierzęce maja w modzie historię starą jak świat. Najwyraźniej niczego im nie brakuje, bo powracają na ulice również i w tym sezonie.
W tym sezonie marka Logoshop postawiła na charakter i doskonałe samopoczucie. Powrót do przeszłości w połączeniu z najnowszymi trendami daje siłę, poczucie bezpieczeństwa oraz pewność siebie.
Słodka kobiecość w nowoczesnym wydaniu MOHITO. Współczesna Coco ma charakter i nie boi się modowych eksperymentów. Łączy desenie, uwielbia dodatki, łamie konwenanse, a wszystko w jesiennej Retro inspiracji MOHITO.
Słodka mordka, smutne oczy… Francuski buldożek, ulubiony kompan celebrytów takich jak Reese Witherspoon, Leonardo DiCaprio czy Nathan Lane wkroczył do świata mody i pojawił się jako motyw przewodni linii ubrań najnowszej kolekcji GaPa Fashion.
W Casa Blance hasłem jesieni jest „mieszaj i dobieraj”. Na początek sezonu jesiennego 2010 kolekcja stawia przede wszystkim na „rozbawione” elementy.
Za oknem robi się coraz zimniej. Przed nami mroźna zima i krótkie dni. Najlepszym sposobem na znalezienie pozytywnych stron nadchodzącej pory roku jest moda!
Od końca lat 90 – tych w środowisku podróżników i sportowców związanych z górami, szczególną popularnością cieszą się tzw. soft shelle, czyli kurtki wykonane z miękkiego w dotyku materiału, zapewniające świetną ochronę przed wiatrem i uzyskaną kosztem ochrony przed wilgocią „oddychalność”.
Koturny mają historię tak długą jak moda i … sztuka. Były wynalezione, aby na scenie lepiej było widać aktorów w starożytnym teatrze greckim, teraz wracają do mody - by lepiej było widać Ciebie! W tym sezonie ten rodzaj butów święci triumfy i każda fashionistka ma je w swojej szafie.
Levi’s® w ramach kampanii Curve ID na swojej stronie zaaranżował internetową przymierzalnię - Digital Fitting Room. Jest to interaktywna zabawa, której celem jest odnalezienie swojego Curve ID, a przez co idealnie dopasowanych dżinsów.
Stylistyka amerykańskiego vintage zaczerpnięta z plakatów i opakowań lat 50 tych pozostaje motywem wiodącym jesienno-zimowej kolekcji Big Star 2010. Linia trendy , to w tym sezonie zdecydowanie monochromatyczne modele inspirowane apokaliptycznym futuryzmem.
Za oknami już jesień. Powoli wyjmujemy z szaf ciepłe kardigany, szale i miękkie pledy, którymi otulamy się w chłodne wieczory. Hulające za oknem burze i deszczowa aura sprawiają, że i nasze ubrania przyjmują pochmurne barwy.
Od dzisiaj, już na zupełnym legalu, na ulice wkracza jesień. 23 września to pierwszy dzień kalendarzowej jesieni i czas kiedy nowe kolekcje adidas Originals pojawiają się sklepach. Wielbiciele miejskiego stylu i marki Originals już mogą wprowadzić do swojej codziennej garderoby trochę jesiennych barw.
Miszmasz inspiracji i stylistyk to wizytówka jesienno-zimowej kolekcji HOUSE. Nadchodzący sezon będzie obfitował w niebanalne połączenia, kontrastujące warstwy i eklektyczne zestawienia różnych wzorów i faktur.
Szukasz pomysłów na następny sezon? Oto jesienno-zimowa kolekcja marki Jacqueline Riu. Na pewno znajdziesz coś dla siebie!
Przytłumione, zimowe tony, dominujące w tej kolekcji, kontrastują z intensywnym, odważnym designem i nadają całości eleganckiego charakteru. Znaczącym elementem aktualnego konceptu są skompletowane i kolorystycznie wyważone outfity, które mogą być wzbogacone o indywidualnie dobrane elementy. Digel prezentuje w sezonie jesień - zima trzy tematy kolorystyczne.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności