Studencka moda - wybrane

Wyjątkowe okulary przeciwsłoneczne DeeZee. Każdy znajdzie dla siebie coś idealnego bo DeeZee to nieograniczony wybór w przystępnej cenie.
Marka PUMA wychodząc naprzeciw problemom, z którymi boryka się planeta Ziemia, radykalnie zmieniła strategię swojego działania. Stała się bardziej przyjazna dla przyrody dzięki wprowadzeniu surowych wymagań chroniących środowisko na każdym etapie produkcji i funkcjonowania firmy, a także dzięki nowej kolekcji produktów PUMA InCycle, które w 100% nadają się do recyclingu. Zostały one wyprodukowane z biodegradowalnych ekomateriałów w oparciu o zasady Fair Trade.
Biel, metaliczny połysk złota i srebra i transparentne elementy to kilka zasadniczych trendów sezonu wiosna/lato 2013, bez których prawdziwa fashionistka się nie obejdzie. Nie można zapomnieć także o klasycznej szpilce, bo to ona króluje w tym sezonie. Dla jej zwolenniczek jest to więc chwila ekscytacji współczesną modą, a dla trendomaniaczek czas by zmienić obuwniczą garderobę.
Kapelusz z szerokim rondem, kowbojki czy wariacje na temat stylu gentlemana to nieodłączne atrybuty miłośniczek mody. Inspiracja Dzikim Zachodem nabiera jednak rumieńców. Eklektyzm i przepych, w połączeniu z minimalizmem, gwarantują niezły Meksyk, nie tylko na wybiegach.
Afrykański ląd to niewyczerpalne źródło inspiracji. Wywiedzione z Afryki wyjątkowe kolory, unikatowy zestawy wzorów i charakterystyczne fasony powracają w wiosenno-letniej kolekcji Olsen.
Szmaragdowa zieleń to najważniejszy kolor sezonu wiosna-lato 2013. Szalenie elegancka, głęboka i wyrafinowana zachwyciła projektantów i producentów mody. Jest najintensywniejszym kolorem natury, ma symbolizować odrodzenie i rozwój.
Wiosenna kolekcja w Sizeer oznacza nie tylko nadejście naszej ulubionej pory roku, wypełnionej kolorowymi i lekkimi materiałami. To także zwiastun nadejścia Nowej Fali – czyli najmodniejszych, streetowych marek, których produkty debiutują na półkach w salonach Sizeer.
Parfois, wiodąca marka modnych akcesoriów dla kobiet, prezentuje nową kolekcją SS’2013, dedykowaną kobietom młodym i niezależnym. Pierwszy sklep pod szyldem Parfois otwarto w 1994 roku. Dziś marka jest obecna w ponad 40 krajach operując siecią blisko 340 sklepów. Dzięki oddanym ekipom projektantów w Porto i Barcelonie, Parfois stawia sobie za cel stanie się najlepszą marką akcesoriów dla kobiet na każdym rynku, na którym się pojawia.
Jeden z popularniejszych trendów tego sezonu to połączenie dwóch podstawowych kolorów: czerni i bieli. Na topie jest szachownica i paski, nie brakuje jednak też innych niebanalnych połączeń. Podążając za światowymi trendami MONASHE oferuje swoim klientkom stylową kolekcję ubrań , które podbiją serca wszystkich fanatyczek mody.
Moda na motywy kwiatowe trwa nieustannie od kilku lat i póki co, nie zapowiada się, by odchodziła do lamusa. LTB podążając za tym trendem oferuje w swojej najnowszej kolekcji wiosna-lato całe łąki kwiatów na przeróżnych elementach odzieży – spodniach, kardiganach, szalikach, sukienkach, koszulach.
Jeśli jesteś niepoprawną romantyczką, to kolekcja stworzona jest właśnie dla Ciebie. Subtelne, delikatne kolory, wdzięczne motywy kwiatowe to propozycja marki SIX dla tych, którym romantyzm gra w sercu najgłośniej.
Najnowsza wiosenno-letnia kolekcja MOODO to prawdziwa multitrendowa inspiracja na nadchodzący sezon. Rockowa, pastelowa i neonowa linia kolekcji pozwoli zaszaleć i wybrać dla siebie to co najmodniejsze na wiosnę.

Niewinny, ale mroczny; łagodny, ale drapieżny; zakryty, ale pobudzający wyobraźnię. Styl wiktoriański powraca w nowej odsłonie. Jego zagadkowość i dwuznaczność inspiruje współczesnych dyktatorów mody.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności